SajedAliz
SajedAliz SajedAliz
۱۴ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۸۶:۰۵ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۲۵ اسفند ۱۴۰۳

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ ساعت ۱۱:۲۷

بازی مورد علاقه

Stronghold: Definitive Edition
Stronghold: Definitive Edition
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ ساعت ۲۲:۲۳
۶۰ ساعت بازی

بازی‌ها

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2
۱۱۴ گیگابایت
۰
۰
Stronghold: Definitive Edition
Stronghold: Definitive Edition
۶۰
۰
Little Misfortune
Little Misfortune
۲ گیگابایت
۱
۰
GRIS
GRIS
۱ گیگابایت
۶
۰
Reanimal
Reanimal
۱۱.۹ گیگابایت
۵
۰
Assassins Creed Valhalla
Assassins Creed Valhalla
۱۳۲ گیگابایت
۰
۰
F1 2025 Iconic Edition
F1 2025 Iconic Edition
۸۸ گیگابایت
۰
۰
RIDE 6
RIDE 6
۵۲.۴ گیگابایت
۰
۰
NBA 2K23
NBA 2K23
۱۱۵ گیگابایت
۶
۰
Stronghold 2
Stronghold 2
۰.۸ گیگابایت
۴
۰
Stronghold 3
Stronghold 3
۳.۲۵ گیگابایت
۰
۰
Farming Simulator 25
Farming Simulator 25
۳۰ گیگابایت
۱
۰
Contraband Police
Contraband Police
۸.۵ گیگابایت
۰
۰
Raft
Raft
۲.۵ گیگابایت
۲
۰

بازی‌ها

Reanimal نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۸ گزارش

خدایی ازون گیماس که قفلی میزنی روش و ساعت نمیفهمی کی رد شد! حتما بازی کنین! ممنون از جی باز عزیز😍

ارسال پاسخ
Stronghold 3 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۰۴ گزارش

سلام، چرا همش خطای Failed to initialize the engine رو میده؟ ویندوزم 11 هست... واقعا گفتم دیگه تو جی باز قطعا کار میکنه که اونم همون خطا رو داد!

پاسخ اپراتور (۵ فروردین ۱۴۰۴)
برید تو documents پوشه crusder پوشه stronghlod 3 و فایل option تو profile رو باز کنید داخلش full screen رو false کنید و سیو کنید
پاسخ SajedAliz (۵ فروردین ۱۴۰۴)
توی documents گشتم ، crusader نبود ولی stronghold 3 وجود داشت، توی profile هم فقط این فایل وجود داشت: initialization_log.txt، توی محل نصب هم هرچقدر گشتم فایلی به اسم option رو نتونستم پیدا کنم، .ini رو هم گشتم و در بین اونها همچین چیزی نبود، حتی داخل اون .ini های موجود هم، گزینه fullscreen وجود نداشت! ممنونم که راهنمایی میفرمایید🙏
ارسال پاسخ
1 9