Stronghold 2

Stronghold 2

سـرور مـن، از مـا مراقبت کنید
۱۰ | ۵.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Stronghold 2 یک بازی کامپیوتری استراتژی زمان واقعی است که در آوریل 2005 منتشر شد. بازیکن در این بازی که درروایت قرون وسطی روایت میشود، برای محافظت از خود یک قلعه ایجاد می کند. این بازی دنباله ی عنوان بی نظیرو بیاد ماندنی Stronghold است که در سال 2001 توسط استودیو Firefly منتشر شد.

 

موتور بازی نسبت به Stronghold اصلی بهبود یافته است تا گرافیک کامل سه بعدی را ارائه دهد. تغییرات دیگر شامل مبارزات نظامی جدید، صلح کردن و اضافه شدن جرم و مجازات است که به بازیکنان اجازه می دهد دهقانان سرکش را شکنجه کنند. تعدادی شخصیت جدید نیز برای این عنوان معرفی شده اند.

 

بازیکنان نقش یک Lord را بر عهده می گیرند که بر یک قلعه قرون وسطایی حکومت می کند. بازیکنان با منابع در دسترس خود، ساختمان ها یا ویژگی هایی از جمله انواع مختلف تولید مواد غذایی، صنایع، ساختمان ها و ساختمان های نظامی یا نظامی را قرار می دهند. دهقانان در دسترس هر زمان که یک ساختمان به آن نیاز داشته باشد، به طور خودکار مشاغل را انتخاب می کنند. واحدهای نظامی مستقیماً به صورت انفرادی یا گروهی کنترل می شوند، گاهی اوقات این گروه ها بسیار هستند و بازیکن باید صدها نفر از هر طرف را تحت کنترل داشته باشد. یکی از موارد اضافه شده به Stronghold اصلی گنجاندن قسمتی است که بازیکن می تواند بصورت بازار آزاد و با استفاده از واحد پولی بازی در آن به خرید و فروش بپردازد. املاک در این بازی روستاهایی نیمه مستقل (بدون استحکامات قلعه) هستند که کالاهای تولید شده را از طریق گاری برای قلعه یا متحدان خود ارسال می کنند.

 

گنجاندن گرافیک‌های سه‌بعدی رندر شده به Stronghold 2 اجازه می‌دهد تا فضای داخلی برج را به‌عنوان میدان جنگ برای نیروها در بر گرفته شود، و توانایی مشاهده ساکنان قلعه از نزدیک را داشته باشید، که برای ویژگی‌های جدید مدیریت زباله و موش مفید است. همانند بازی Stronghold اصلی، بازیکنان می‌توانند از میان چند حالت بازی مختلف انتخاب کنند: Kingmaker، Siege، War Campaign، Peace Campaign، Freeplay، سناریو سفارشی و Multiplayer (در ابتدا توسط GameSpy میزبانی می‌شد). یک ویرایشگر نقشه گسترده امکان ایجاد نقشه های سفارشی را فراهم می کند. از سال 2014 دیگر بازی چند نفره توسط سرویس GameSpy پشتیبانی نمی شود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium III 1400 @ 1400MHz | AMD G-T40R Intel Pentium 4 1.60GHz | AMD Athlon XP 1500+
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6200 LE (256MB) / AMD FireMV 2400 PCIe (256MB) NVIDIA GeForce 7200 GS (512MB) / AMD Radeon 9550 / X1050 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 3 GB

Stronghold 2

18/04/2005
Firefly Studios
2K GAMES
+12
حجم دانلود: 0.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mehran_m2h نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

با سلام و احترام
لطفا ورژن بازی‌ها رو هم مشخص کنید .
با تشکر

ارسال پاسخ
ali6reza6 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ گزارش

ارسال پاسخ
AmirGamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ گزارش

سلام. لطفا سری بازیهای جنرال رو هم بزارید

ارسال پاسخ
1
H.s.archit نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ گزارش

😃

ارسال پاسخ