Fast and Furious Crossroads

Fast and Furious Crossroads

هیچوقت به خانواده پشت نکن، حتی اگر آنها به تو پشت کردند
۱۰ | ۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Fast and Furious: Crossroads عنوانی در سبک مسابقه‌ای با ته مایه ‌هایی از اکشن که در سال 2020 و با زاویه دوربین قابل تنظیم سوم شخص (از پشت ماشین و یا داخل آن) برای PS4، Xbox One و PC ساخته شده است. از آنجا که این بازی، اسم مجموعه فیلم های معروف و پرفروش "سریع و خشن" را یدک میکشد، همه انتظار دارند با یک شاهکار فراموش نشدنی در این سبک از بازی ها طرف باشند.

 

اگر بخواهیم صادقانه درباره این بازی صحبت کنیم، باید گفت، Crossroads تا حدود زیادی در فضا سازی توانسته خود را به مجموعه فیلم های سریع و خشن نزدیک کند. اما این تمام ماجرا نیست. محیط اطراف شما در بازی پویایی مناسبی دارد؛ به غیر از ماشین های حریف که معمولا حکم دشمن را دارند و شما میتوانید با ضربه زدن آنها را منهدم و خراب کنید و آنها هم متقابلا قصد نابودی شما را دارند، دیگر عناصر بازی، مثل عابرین پیاده و خودرو های عادی، همه بیشتر جنبه نمایشی و المان های دیگر یک شهر را کامل می کنند. طراحی مراحل بازی تا حدودی جذاب و چالش برانگیز هستند، و اگر به دنبال هیجانی در دنیای بازی های ماشینی و مسابقه ای باشید، میتواند تا مدتی شما را سرگرم کند. 

 

معمولا از بازیهای سبک مسابقه ای انتظار نمیرود داستان خاصی داشته باشند. اما Crossroads تلاش میکند با بیان داستانی جذاب، خود را به مجموعه فیلمهای سریع و خشن وفادار نگه دارد و میتوان گفت تا حدودی هم موفق بوده. شما در این داستان تنها کنترل ماشین ها را به دست نمیگیرید؛ بلکه در طی مراحل بازی کنترل شخصیت هایی مشابه فیلمهای سریع و خشن را نیز به عهده دارید که مثل همیشه با ماشین های مختلف که گاها به تجهیزات خاصی نیز مسلح هستند، به جنگ عده‌ای میروند و حالا یا در مسابقات و یا در درگیری های ماشینی باید بر آنها پیروز شوند و نهایتا شخصیت منفی داستان را به سزای اعمالش برسانند.

 

خود را برای فصل جدیدی از مسابقات هیجان‌انگیز “سریع و خشن” آماده کنید! در مسابقات تعقیب و گریزی که سرعت بالایی دارن شرکت کرده و از سکانس‌های سینمایی بدون وقفه این اثر لذت ببرید. بازی Fast and Furious Crossroads سعی دارد تا آدرنالین شما را با حرکات بدلکارانه و هیجانی خود بالا ببرد و داستانی چالش برانگیز را برای شما روایت کند. به خانواده‌ی قدیمی سریع و خشن ملحق شوید تا سندیکای جنایت جهانی را شکار کرده و عدالت را به سطح خیابان‌های دنیا بازگردانید. این بازی اثری از استودیو Slightly Mad می‌باشد که کمپانی نام‌آشنای “Bandai Namco” وظیفه انتشار آن را بدست گرفته است. شما در دنیایی از جرایم سازمان‌ یافته گیرافتاده‌اید، جایی که سه گاراژدار اصلی شهر خود را در تقابل بایکدیگر می‌بینند. در این مسیر ماجراجویانه و هیجان‌انگیز ، تقدیر شخصیت‌های دوست‌داشتنی “سریع و خشن” یکبار دیگر باهم گره‌خورده و باید برای هدف مشترک خود تلاش کنند

 

در بازی Fast and Furious Crossroads شخصیت‌های محبوبی هم‌چون Dom، Letty و Roman حضور دارند که قرار است شما را به عنوان عضو جدید خود قبول کرده و مرکز توجه در این بازی، شما باشید. ماشین‌های متعددی که در سری فیلم‌های سینمایی سریع و خشن حضور داشتند، در این بازی کاملا شبیه‌سازی شده‌اند تا شما بتوانید طعم ساخت بازی‌های رایانه‌ای از آثار سینمایی را بچشید. شما می‌توانید ابزارهای متعددی برای ماشین‌های خود طراحی کرده یا از ابزارهای از پیش طراحی شده‌ی بازی استفاده کنید. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3450 @ 3.10GHz / AMD FX-8350 Eight-Core Intel Core i7-8700K @ 3.70GHz / AMD Ryzen 7 2700X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 680 (2GB) / AMD Radeon Pro VII (2GB) NVIDIA GeForce RTX 2080 (8GB) / AMD Radeon VII (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 70 GB

Fast and Furious Crossroads

07/08/2020
Slightly Mad Studios
+15
حجم دانلود: 22.1 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄