Kasra1384
Kasra1384 Kasra1384
۱۸ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۱۷:۰۸ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۵ بهمن ۱۴۰۴

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Twelve Minutes
Twelve Minutes
۲ روز پیش

بازی مورد علاقه

Ori and the Blind Forest
Ori and the Blind Forest
۱۴۰۵/۰۱/۲۰ ساعت ۱۶:۲۲
۳ ساعت بازی

بازی‌ها

Twelve Minutes
Twelve Minutes
۱.۱۸ گیگابایت
۱
۰
Assassins Creed: BrotherHood
Assassins Creed: BrotherHood
۵.۳۸ گیگابایت
۱
۰
Dead Space 3
Dead Space 3
۱۱ گیگابایت
۱
۰
Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition
Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition
۱۱ گیگابایت
۰
۰
انقراض
Extinction
۲.۲۵ گیگابایت
۱
۰
شرلوک هلمز:دختر شیطان با زیرنویس فارسی
Sherlock Holmes The Devil's Daughter.Farsi
۱۲ گیگابایت
۰
۰
Darksiders II Deathinitive Edition
Darksiders II Deathinitive Edition
۱۴.۷ گیگابایت
۱
۰
The Last Faith
The Last Faith
۰
۰
Ori and the Blind Forest
Ori and the Blind Forest
۳.۶۸ گیگابایت
۳
۰
Club Soccer Director PRO 2020
Club Soccer Director PRO 2020
۰.۱ گیگابایت
۰
۰
وارونگی
Inversion
۳.۷۸ گیگابایت
۳
۰
Sniper: Ghost Warrior 2
Sniper: Ghost Warrior 2
۴.۰۴ گیگابایت
۲
۰
بزرگراه‌های کوچک
Mini Motorways
۰.۰۲ گیگابایت
۱
۰
Metro 2033 Redux
Metro 2033 Redux
۵.۷ گیگابایت
۲
۰
Age of Mythology Extended Edition
Age of Mythology Extended Edition
۲ گیگابایت
۱
۰
Tomb Raider: Anniversary
Tomb Raider: Anniversary
۰.۶ گیگابایت
۰
۰
Spec Ops: The Line
Spec Ops: The Line
۴.۹ گیگابایت
۰
۰
Little Misfortune
Little Misfortune
۲ گیگابایت
۱
۰

بازی‌ها

Sifu نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۳ گزارش

سلام ببخشید من ویندوز 7 دارم برا بازی زده 8 میخواستم بدونم میاره رو ویندوز 7؟

پاسخ اپراتور (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام لانچر روی ویندوز ۷ کار نمیکنه دیگه متاسفانه باید ۱۰ کنید ویندوز رو
ارسال پاسخ
1
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۹ گزارش

سلام ببخشید من بازی نصب کردم اما همچین اروری میده چیکار کنم .the ordinal 2597 could not be located in dynamic link library user32.dll

پاسخ اپراتور (۱۹ فروردین ۱۴۰۵)
سلام فکر میکنم این ارور از خود ویندوز باشه
ارسال پاسخ
رفع اختلال اینترنت نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۷ گزارش

سلام
من می‌خوام تو لانچر ورود کنم اما هی میزنه شما آفلاین هستید چیکار میتونم بکنم تا وارد اکانتم بشم؟

پاسخ اپراتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۵)
سلام از بالای سایت نسخه جدید رو نوشته دانلود لانچر دانلود ونصب کنید
ارسال پاسخ