Stronghold Legends

Stronghold Legends

یک نبرد افسانه ای
۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

بازی به دلیل قدیمی بودن ممکن است روی ویندوز 11 و cpu های نسل  جدید  اجرا نشود حتما در دانلود بازی دقت کنید


برخلاف عناوین قبلی Stronghold، Legends به بازیکن امکان انتخاب قوانین شروع مختلف با انواع مختلف سرباز را می دهد (از جمله شاه آرتور و شوالیه های میز گرد او، کنت ولاد دراکول و زیگفرید زانتن). سایر ویژگی های جدید شامل بازی چند نفره مشترک در برابر حریفان تحت کنترل کامپیوتر و انتخاب بین گزینه های مختلف گیم پلی برای بازی آنلاین (Deathmatch، King of the Hill، Economic War، و Capture the Flag) است.

 

هر جناح دارای گروه های واحد جدید و منحصر به فرد است. اکثر واحدهای ویژه توانایی منحصر به فرد خود را دارند که پس از استفاده باید دوباره شارژ شوند. اژدهایان هم برای هر جناحی در دسترس است، اما طول عمر مشخصی دارند، در صورتی که دیگر واحدهای ویژه دیگر تا زمان مرگ روی نقشه باقی می مانند. در حالت داستانی، بازیکنان لزوماً به واحدهای ویژه جناح خود متصل نیستند. به عنوان مثال، شاه آرتور می تواند از برج یخی به جای میز گرد برای بازی متعادل تر استفاده کند.

 

Stronghold Legends با استفاده از موتور گرافیکی مشابه Stronghold 2 ساخته شده است - به نظر می رسد این بازی در اولین بازرسی یک بازسازی جزئی از بازی قبلی باشد. با این حال، پخش آن نشان داد که گرافیک به طور قابل توجهی بهبود یافته و آهنگ های موسیقی جدید اضافه شده است. واحدهای بیشتری در دسترس بودند. ویژگی هایی مانند جرم و جنایت به طور کامل حذف شدند، تغییرات جزئی مانند این کمی تجربه گیم پلی را تغییر داده است. این بازی در مجموعه بازی های Mastertronic در انگلستان گنجانده شد و محبوبیت خوبی کسب کرده است.

 

سه خط داستانی وجود دارد که سه ارباب مختلف و فتوحات آنها را دنبال می کند. هر خط داستانی همچنین دارای یک سختی مبارزاتی مربوطه است، اما دشواری گیم پلی را می توان به طور مستقل تغییر داد. هر کمپین دارای مجموعه ای از قهرمانان و واحدهای ویژه خود است که با موضوع کمپین مطابقت دارد. بناهای دفاعی نیز بسته به سطح و کارزار تغییر خواهند کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Celeron N2910 @ 1.60GHz | AMD GX-412TC SOC Intel Core2 Quad Q8200 @ 2.33GHz | AMD Athlon II X4 600e
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce FX 5200 (256MB) / AMD RADEON 8500 Family (256MB) NVIDIA GeForce 310 (512MB) / AMD Radeon HD 2400 XT (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 3 GB

Stronghold Legends

03/10/2006
Firefly Studios
2K GAMES
+12
حجم دانلود: 0.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Alireza.bo نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ گزارش

error steam-api.dll mide !!! lotfan rahnamaei konid !

پاسخ اپراتور (۲۸ مرداد ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس غیر فعال کنید و از چرخ دنده بازنشانی کرک بزنید
ارسال پاسخ
mohammedhasan نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ گزارش

الان میشه آنلاین بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
ابوالفضل یگانه نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۵ گزارش

سلام اول میخوام تشکر کنم بابت این برنامه فوق العادتون که واقعاً پشمام ریخت وقتی تونستم فیفا ۲۳ و نیدفوراسپید رو که هنوز کرک نشده رو از اینجا دانلود کنم و بازی کنم
یه سوال داشتم بازی جنگ‌های صلیبی رو نمیشه آنلاین با دوستامون بازی کنیم ؟ اگه امکانش هست یه سرور مخصوص خودتونو بزنید که کسایی که بازی‌ها رو از جی باز دانلود کردند بتونن باهم بازی کنند
و یه سوال دیگه تا الان تو جی باز بازی ای قرار دادید که قابلیت آنلاینش باز باشه و بشه آنلاین بازی کرد اگه هست لطفا اسمش رو بگید؟
خیلی ممنون♥️

پاسخ اپراتور (۵ مرداد ۱۴۰۲)
سلام خیر متاسفانه هنوز سراغ قسمت انلاین هیچ بازی نرفتیم.
ارسال پاسخ
ERFANPES نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ گزارش

این گیم پر از خاطرست

ارسال پاسخ
1