Blur

Blur

بـه هـر قیمتی باید اول شد
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

 Blur یک بازی ویدئویی مسابقه‌ای به سبک آرکید مبارزه ایست که در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. این بازی توسط Bizarre Creations توسعه یافته و توسط Activision در آمریکای شمالی و اروپا عرضه شد. این بازی دارای سبک مسابقه‌ای است که ماشین‌های دنیای واقعی و مکان‌های محلی را با کنترل سبک آرکید و مبارزه با وسایل نقلیه ترکیب می‌کند.

 

گیم پلی بازی Blur بر روی جدال بین خودروها متمرکز است. آهنگ های بازی هشت قدرت مختلف را ارائه می دهند که ماشین ها می توانند انتخاب کنند. هر خودرو می‌تواند حداکثر سه منبع تغذیه را در هر زمان با خود حمل کند، که سپس می‌تواند آن‌ها را تغییر داده و به میل خود فعال کند، یا دور بریزد. از هشت نیرو، پنج مورد از آنها اسلحه هستند و بقیه آنها یک سپر دفاعی، یک آچار تعمیری است که هر گونه آسیبی را که ممکن است خودرو متحمل شده باشد، و یک تقویت کننده نیتروژن است.  می توان عملکرد سلاح را برای انتخاب اینکه بازیکن می خواهد آنها را به سمت جلو یا عقب شلیک کنند تغییر داد، و بیشتر آنها همچنین می توانند به صورت تدافعی در برابر حملات سایر ماشین ها استفاده شوند.

 

در حالت حرفه ای Blur، بازیکن با راننده مسابقه حرفه ای Danica Patrick مشورت می کند تا با شخصیت های متعدد و بسیاری از اتومبیل های دارای مجوز از شرکت سازنده مانند Dodge Viper و Lotus Exige و همچنین اتومبیل های تقویت شده مانند Ford Supervan مجهز به موتور F1 روبرو شود. هر خودرو ویژگی های منحصر به فرد خود مانند شتاب، سرعت، دریفت و پایداری را دارد. برخی از مدل های خاص خودرو توسط خود Bizarre Creations طراحی شده اند. اگرچه ساده شده است، اما مسیرها نیز بر اساس محیط های واقعی مانند کانال های رودخانه لس آنجلس و چندین بخش از لندن هستند. بسته به شخصیت هایی که بازیکن با آنها مسابقه می دهد یا در مسابقات تیمی با آنها جدال می کند، آنها سبک های مسابقه، تنظیمات نیرو، انواع مسابقه، مکان ها و ماشین های خاص خود را خواهند داشت. هنگامی که بازیکن در مسابقات به خط پایان می رسد، عملیات نمایشی انجام می دهد و به روش های خاصی از قدرت ها استفاده می کند و در نتیجه "امتیاز طرفداران" را به دست می آورد. این امتیازات به بازیکن کمک می کند تا در مسیر حرفه ای پیشرفت کند، ماشین ها و قطعات بیشتری بخرد و طرفداران بیشتری را برای پایگاه کاربران به دست آورد. همچنین، در طول دوران حرفه ای، بازیکنان در طول مسیر با آیکون های طرفداران روبرو می شوند. راندن از طریق آنها چالش های کوتاهی را ایجاد می کند (مثلاً تیراندازی به ماشین دیگری با یک سلاح خاص یا انجام یک دریفت طولانی) که به بازیکن با افزایش امتیاز طرفداران پاداش می دهد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4300 @ 1.80GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+ Intel Core2 Duo E6850 @ 3.00GHz | AMD Athlon 64 FX-60 Dual Core
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6600 GT (256MB) / AMD Radeon X1600 XT (256MB) NVIDIA GeForce 7800 GT (256MB) / AMD Radeon HD 8240 (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 14 GB

Blur

10/05/2010
Bizarre Creations
Activision
+15
حجم دانلود: 3.96 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

مهدی رمبو نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ گزارش

انلاین داره ؟

پاسخ اپراتور (۹ تیر ۱۴۰۲)
سلام خیر.
ارسال پاسخ
Ali-USP نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ گزارش

یکی از خفن‌ترین بازی‌های ریسینگ فانتزی
به شخصه بیش از 50 ساعت داخله ایکس باکس 360 پلی دادم
تمِ جالب و جدید و جذابی داره

ارسال پاسخ
2