Mark of the Ninja: Remastered

Mark of the Ninja: Remastered

تاریکی بهترین دوست یک نینجاست
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


Mark of the Ninja یک بازی ویدئویی اکشن و مخفی کاری است که توسط Klei Entertainment توسعه یافته و توسط Microsoft Studios منتشر شده است. این بازی در 28 فوریه 2012 اعلام شد و بعداً برای Xbox 360 از طریق Xbox Live Arcade در 7 سپتامبر 2012 منتشر شد. این بازی برای Microsoft Windows در 16 اکتبر 2012 و برای Linux و OS X در 11 سپتامبر 2013 منتشر شد. نسخه بازسازی شده در 9 اکتبر 2018 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، مایکروسافت ویندوز، macOS و لینوکس توسط Klei Entertainment منتشر شد.

 


این بازی داستان یک نینجا بی نام و نشان در روزگار کنونی را دنبال می کند و درگیری بین سنت نینجاهای باستانی و فناوری مدرن را نشان می دهد. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. مجموع امتیازات این بازی در محدوده 90٪ در وب سایت Metacritic حفظ می شود و هشت امتیاز عالی از رسانه ها دریافت کرد. منتقدان جو بصری و صوتی بازی، گیم پلی قوی و برداشت جدید از سبک بازی های ویدئویی مخفیانه را ستایش کردند.

 


Mark of the Ninja یک بازی پلتفرمی دوبعدی مخفیانه است. این کاراکتر باید مخفیانه از یک سری محیط عبور کند و در عین حال دور از دید نگهبانان باشد و ترورهای مخفیانه انجام دهد. سطوح به مناطق نور و تاریکی تقسیم می شوند. شخصیت بازیکن برای دشمنان در اولی قابل مشاهده است و در دومی نامرئی است، اگرچه عبور از فاصله مشخصی از صورت دشمن باعث می شود که بازیکن بدون توجه به نور مشخص شود. صداهایی مانند دویدن نیز ممکن است مکان شخصیت بازی را نشان دهد و به صورت بصری توسط دایره ای که به سرعت در حال گسترش است نشان داده می شود. 

 

اگر مخفیانه و بدون شناسایی شدن به دشمنان نزدیک شوید، شخصیت بازیکن قادر به کشتن دشمنان با یک ضربه خواهد بود. برای تسهیل این کار، بازیکن می‌تواند منابع نور را خاموش کند، پشت اشیاء پنهان شود و از محورهای باریکی عبور کند که برای دشمنان غیرقابل دسترس است. در صورت شناسایی، آنها باید از دشمنان خود فرار کنند و برای مدت معینی دور از دید باقی بمانند، پس از آن دشمنان به مسیرهای گشت زنی اصلی خود باز می گردند و کشتن یک ضربه روی آنها یک بار دیگر امکان پذیر خواهد بود. اگرچه نبرد تن به تن با هدف از کار انداختن سریع دشمن امکان پذیر است، اما انجام این کار به نوبه خود خطر کشته شدن یا از کار افتادن و همچنین هشدار دادن به دشمنان نزدیک را با یک درگیری پر سر و صدا دارد. دشمنان به محیط خود و یکدیگر پاسخ می دهند. اگر بدون ابهام شخصیت بازیکن را پیدا کنند یا جسدی پیدا کنند، زنگ خطر را به صدا در می آورند که به همه دشمنان در منطقه هشدار می دهد و از بازگشت آنها به مسیرهای گشت قبلی خود جلوگیری می کند. اگر صدایی بشنوند یا نگاهی اجمالی به شخصیت بازیکن بیابند مشکوک می شوند، علامت سوالی را بالای سر خود نشان می دهند و فعالانه به دنبال شخصیت بازی می گردند تا زمانی که متقاعد شوند که او واقعاً حضور ندارد. آن‌ها همچنین در معرض تاکتیک‌های وحشت هستند و بازیکن می‌تواند یاد بگیرد که دشمنان را بکشد و به شیوه‌ای وحشتناک نمایش دهد، مانند رها کردن یک دشمن خفه‌شده در حالت آویزان کردن از روی صندلی یا پرتاب جسد مرده به سمت یک دشمن زنده ناآگاه، که باعث می‌شود آنها یک علامت تعجب روی سرشان پدیدار شود. اینکار باعث میشود آنها فریاد بزنند، شوکه شوند و به هر چیزی که آنها را بترساند یا مبهوت کند، شلیک می کنند.




کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Duo P8600 @ 2.40GHz | AMD PRO A4-4350B Intel Core i3-3229Y @ 1.40GHz | AMD PRO A6-8500B
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 130 (1GB) / AMD Radeon HD 7770 (1GB) NVIDIA GeForce GT 420 (1GB) / Radeon HD 5870 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 8 GB

Mark of the Ninja: Remastered

09/10/2018
Klei Entertainment
Klei Entertainment
+18
حجم دانلود: 7.12 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AmirKiller1315A نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ گزارش

بازی خیلی قشنگی هستش مخصوصا دوبله فارسی 😍

ارسال پاسخ