Little Nightmares II

Little Nightmares II

کابوس های بزرگ یک پسر بچه ی کوچک
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Little Nightmares II یک بازی ماجراجویی ترسناک با پلتفرم پازل است که توسط استودیو Tarsier توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این پیش درآمد برای کابوس‌های کوچک (2017) است. داستان مونو را دنبال می‌کند که باید با Six، قهرمان بازی قبلی، برای زنده ماندن از وحشت شهر رنگ پریده و کشف اسرار تاریک آن همکاری کند. این بازی برای Google Stadia، Nintendo Switch، PlayStation 4، Windows و Xbox One در 11 فوریه 2021 منتشر شد. نسخه ارتقا یافته، با عنوان Little Nightmares II: Enhanced Edition، توسط Supermassive Games توسعه یافته و در 25 آگوست 2021 برای پلی استیشن 5 منتشر شده است. این بازی پس از انتشار بیشتر نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان گرافیک، اتمسفر، گیم پلی و صداگذاری آن را تحسین کردند. در عرض یک ماه پس از انتشار، این بازی یک میلیون واحد در سراسر جهان فروخت.

Little Nightmares II مشابه نسخه قبلی خود است. در دنیای 2.5 بعدی اتفاق می افتد. بازیکن باید جهان را کاوش کند، گهگاه با موقعیت‌هایی شبیه به پلتفرمر مواجه می‌شود یا توسط معماهایی متوقف می‌شود که برای ادامه کار باید حل شوند. برخلاف بازی اول، بازیکن کاملاً درمانده نیست. مونو این توانایی را دارد که آیتم های خاصی را بگیرد و آنها را بچرخاند تا اشیاء را بشکند یا با دشمنان کوچکتر مبارزه کند، اگرچه او نیز مانند Six باید برای فرار از دشمنان بزرگتر به مخفی کاری و محیط زیست تکیه کند. همچنین به بازیکن این امکان داده می‌شود که Six را صدا کند و دست او را بگیرد تا مطمئن شود که با هم می‌مانند. آنها اغلب باید با هم کار کنند تا معماهای محیطی را حل کنند و دشمنان را شکست دهند یا از آنها فرار کنند، مانند یک سکانس که در آن هر دو نیاز به استفاده از یک سلاح برد دارند. این بازی همچنین دارای کلاه های کلکسیونی و تکه قطعات دیگر ماشین هاست که با جمع آوری همه آنها یک صحنه اضافی را باز می کند.

 


Mono، پسری که پاکت کاغذی روی سرش گذاشته است، از رویای دری که با چشمی در انتهای راهرو مشخص شده است، بیدار می شود. او از طریق بیابان سفر می کند و وارد یک کلبه فرسوده می شود. او Six را آزاد می کند که توسط شکارچی نقابدار که در آنجا زندگی می کند زندانی است. شکارچی این جفت را تعقیب می کند تا اینکه آنها را گیر می اندازد و با تفنگ می کشد. مونو و سیکس با استفاده از یک در به‌عنوان قایق، از میان آب‌ها عبور می‌کنند و در شهر رنگ پریده، که توسط مه و باران پوشانده شده و با دستگاه‌های تلویزیون قدیمی پر شده است، متوقف می‌شوند. در طول سفر، مونو سعی می کند از تلویزیون به عنوان پورتال استفاده کند تا از رویای خود وارد راهرو شود. با این حال، همیشه قبل از اینکه بتواند به در برسد، توسط سیکس بیرون کشیده می شود. 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-4350 Quad-Core Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-4350 Quad-Core
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 570 (1GB) / AMD Radeon HD 7850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 5 GB

Little Nightmares II

10/02/2021
Tarsier Studios
+15
حجم دانلود: 3.77 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

مهدی کریمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ گزارش

پس چرا به دسته وصل نمیشه اگ میشه بگین چطوری وصل میشه

ارسال پاسخ
mhdixtic نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

shahkare in game

ارسال پاسخ
behrod derakhshan نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

فکریه دارکه مفهومیه ترسناکه و ناموسه گیمه اگه مثل من یه پوچ گرا هستین از این بازی لذت میبرین

ارسال پاسخ
2