Valiant Hearts: The Great War

Valiant Hearts: The Great War

هـمـرزمان هـرگـز از یاد نمی روند
۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Valiant Hearts: The Great War یک بازی ماجراجویی معمایی ست که در سال ۲۰۱۴ توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در ژوئن 2014 منتشر شد. داستان این این بازی در طول جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. شخصیت بازی توسط سگی به نام والت همراهی می شود که به بازیکنان کمک می کند تا معماها را حل کنند. همچنین آیتم هایی که در هر فصل پنهان شده اند حقایقی را در مورد جنگ نشان می دهند.




هدف تیم سازنده این بود که به بازیکنان کمک کند تا جنگ جهانی اول را در طول یکصدمین سالگرد آن در سال 2014 به یاد بیاورند. تیم از ایجاد یک بازی جنگی یا یک تیراندازی اول شخص خودداری کرد و به جای آن بر روی به تصویر کشیدن آزمایشات و مصائب سربازان هر دو طرف در طول جنگ تمرکز کرد. برای اطمینان از اینکه بازی از نظر تاریخی دقیق بوده و بر اساس وقایع تاریخی است، تیم این بازی به گزارش های دست اول جنگ گوش داد، نامه های نوشته شده توسط سربازان سرباز را خواند و به بقایای سنگرهای زمان جنگ در فرانسه سفر کرد. از آنجایی که تیم تجربه کار بر روی یک بازی پازل را نداشت، از بازی های ماجراجویی قدیمی LucasArts و همچنین عناوینی مانند The Cave الهام گرفتند. Valiant Hearts از چارچوب UbiArt استفاده می کند که قبلاً در Rayman Legends استفاده شده بود.


 

پس از انتشار، The Great War نقدهای کلی مثبت دریافت کرد. منتقدان تم ها، تصاویر، انیمیشن و موسیقی بازی را تحسین کردند و توسعه دهنده را به خاطر این که به بازیکنان امکان می دهد در حین بازی در مورد تاریخچه اطلاعات بیشتری کسب کنند، تحسین کردند. با این حال، استقبال از داستان و گیم پلی بازی متفاوت بود. Valiant Hearts نامزد چندین جایزه پایان سال شد، از جمله بهترین روایت در The Game Awards 2014. یوبی‌سافت بعداً این بازی را بر روی پلتفرم‌های دیگری از جمله iOS، Android، Nintendo Switch و Google Stadia منتشر کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 3.00GHz | AMD Athlon 64 3000+ Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 2900 XT (512MB) NVIDIA GeForce 9600 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 2 GB

Valiant Hearts: The Great War

25/06/2014
Ubisoft
Ubisoft
+12
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۷
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

behnam85 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ گزارش

error steam_api.dll میده

پاسخ اپراتور (۷ شهریور ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس زو غیر فعال کنید و پوشه بازی رو تو exclutions قرار بدید بعد از چزخ دده تو صفحه بازی بازنشانی کرک بزنید
ارسال پاسخ
AMZekri نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ گزارش

عالی

ارسال پاسخ
ali نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ گزارش

بی‌نظیر

ارسال پاسخ