Logan2607
۲۱
بازیها
۰
مدالها
۷۹۲۲:۵۱
ساعات بازی






















سلام وقتتون بخیر.ببخشید توی بخش داستانی پارت دوم که اسمش khaos هستش قفله و نوشته این بخش خریداری نشده.چجوری میشه خریدش یا بازش کرد؟
سلام.بازی برای من بالا آورد ولی از کنترلر پشتیبانی نمیکنه. با برنامه ds4 و x360 هم امتحان کردم ولی کار نکرد.یکی راهنمایی کنه لطفا.چون با کیبورد نمیشه بازی کرد