Amir4031
۲۰
بازیها
۰
مدالها
۲۴:۰۱
ساعات بازی





















سلام خسته نباشید بازی واسم نمیاد دلیلش چیه
اخطارشم
مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ توزیع مجدد ×۶۴ میگه به این مولفهها نیاز دارید باید چیکار کنم اگه باید نصب کنم کجا دقیقا لطفاً جواب بدید با تشکر
خسته نباشید چرا بازی تمام صفحه نیست داخل بازی که وقتی اجرا میکنم حاشیه سیاه فقط یه قسمت وسط دورش سیاه مشکلش چیه
دمتون گرم بازیش که فوقالعاده هست فقط چرا بازی استارفیلد نیست نمیتونید بیارید مشکلی داره یا کرک نمیشه چون واقعاً بازی خوبی اگه میتونید بیارید که خیلی کار خفنی بود در هر صورت سایتتون خیلی خوب و بروز با تشکر
ببخشید میخوام میخوام بازی رو نصب کنم مشکل کرکش چیه شما نوشتید نصب نکنم مشکلی ایجاد کنه چون دقیق نمیدونم مشکلش چیه یه توضیحی بدید با تشکر
سلام ممنون از سایت خوبتون بازی به خوبی اجرا شد فقط اگه میشه امکانش هست بازی first007 رو هم قرار بدید تازه کرک شده
و بازی sleeping dogs که بازی قدیمی فوق العاده هم هست تو سایتتون نیست اگه اونم قرار بدید واقعاً عالی میشه در هر صورت اگه امکانش بود مشکلی نبود این دو بازی رو قرار بدید. با تشکر
ببخشید چرا بازی رو نمیشه دانلود کرد دیشب نتونستم دانلود کنم میگفت در حال تکمیل آرشیو کی برای دانلود قرار میگیره
دمتون گرم خیلی سریع آوردید خیلی خفنید مرسی از این سرعت 🔥🔥🔥
سلام خسته نباشید من دسته جانبی دارم نه پلی استیشن نه ایکس باکس این بازی پشتیبانی میشه با چه دسته ای شناسایی میشه ممنون میشم جواب بدید
بعد بازی در دست دانلود نیست میقرار میدید
سخت افزار لبتابم خوبه فقط رم گرافیکیم ۴ هست ممکنه مشکل از اون باشه
سلام خسته نباشید من بازی رو دانلود کردم ولی فقط گزینه play رو میزنم صفحه بازی باز نمیشه هر چقدر هم صبر میکنم نمیشه مشکلش چیه حل شدنی هست
سلام خسته نباشید سایت انویدیا فیلتر با توجه به نت ملی نمیتونم درایور دانلود کنم راه دیگه ای ندارید که بازی بیاد یا جور دیگه برای نصب درایور اگه بلدید البته که پرسش من ربطی به اینجا نداره اما کلا میخوام بدونم راهی هست که بازی بالا بیاد یا نه با تشکر
سلام من بازی رو دانلود کردم ولی وقتی اجرا میکنم این خطا رو میده :
Incompatible operating systems version or gpu.unreal 5(nanite) is not supported on your system. the game requires a dx12 gpu with shoder model 6.6 and atomic 64 support
من لبتابم هم جدیده و انویدیا rtx 3050 عجیبه بخواد مشکل سخت افزاری باشه تو سایت شما
رزیدنت ایول ۲ و ردد ۱ ریمستر و پی اس و بتلفیلد رو دارم بدون مشکل آورد اما این بازی به مشکل خوردم لطفاً جواب بدید چون دانلود کردم الان دیگه سخته حذف کنم اگه اجرا نشه با تشکر
سایت های ایرانی هم میترسم آپدیت کنم آسیپچب یا ویروس وارد کنن سایتی یا راه مطمئنی میشناسید
سلام خسته نباشید نسخههای قدیمیتر فورزا رو مثل فورزا ۴ و ۳ و ۲ رو نمیزارید چون این نسخه پنج سنگینه نسخه دیگه رو میتونید قرار بدید با تشکر
سلام ببخشید چرا میزنم تو دانلود میره تو پوشه دانلود ولی تکون نمیخوره یه درصد هم نمیره قبلاً بازیهای دیگه رو همچین مشکلی نداشتم ولی الان گیر کرده سر این بازی
لطفاً جواب بدید تا مشکلم حل شه چون فقط میتونم با نت شبانه بازی بریزم با تشکر
سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون بازی بدون مشکل اجرا شد فقط اگه میشه بازیهای نیتندو قرار بدین سوپر ماریو که آورید
لطفاً اگه امکانش هست زلدا هم بیارید فرقی نداره کدوم نسخه فقط زلدا رو هم وارد سایتتون با شبیه ساز بکنید چون من منتظر بازی زلدا هستم اگه شدنی باشه خیلی لطف بزرگی میکنید ممنون
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم در رابطه با حجم بازیها شما تو لانچر نوشتید فضای مورد نیاز یا فضای نصب هر لانچری یه چیزی میگی تو لانچر شما الان مثلاً بتلفیلد چقدر حجم بازی میگیره جمع فضای نصب میگیره یا فقط فضای مورد نیاز چون لبتابم توان اجرا بازی رو داره اما حافظه کافی نداره میخوام بدونم فضای بازی که میره تو درایور بازی قرار میگیره حافظه لبتاب رو درگیر میکنه چقدر میشه ممنون
سوال عجیبیه 😊 اما مشکل منه
سلام من بازی رو دانلود کردم بدون مشکل اجرا شد فقط بازی تمام صفحه نیست ویندوز نمایشگر تمام صفحه هست ولی تو خود بازی نصف دور صفحه حاشیه سیاه فقط یه مربع شکل وسط صفحه تو همون بازی هست بدورش سیاه دلیلش چیه میشه کاریش کرد
لطفاً جواب بدید با تشکر
سلام خسته نباشید من بازی رو با کیبورد طبق گفته شما هماهنگ کردم فقط این هنگ هایی داره موقع بازی دارم بازی میکنم هنگ میکنه میشه از بین برد یا کمتر کرد یا مشکل شبیه سازش هست کاری نمیشه کرد با تشکر
سلام ممنون از سایت خوبتون مشکلم رو دارم حل میکنم فقط اگه امکانش هست و سخت نیست و شدنیه لطف کنید بقیه بازیهای نیتندو مخصوصاً زلدا که یکی از بازیهای محبوب کنه هم قرار بدید تا نصب اگه شدنیه با تشکر
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم من بازی رو اجرا کردم اما نمیتونم با کیبورد بازی کنم طبق گفته شما که تنظیمات تعریف کنید رفتم اما چیزی پیدا نکردم میتونید دقیقتر توضیح بدید با تشکر