Arash23ks
Arash23ks Arash23ks
۲ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۰۱:۰۵ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۲۸ دی ۱۴۰۳

آخرین عنوانی که بازی‌شده

ANNO: Mutationem
ANNO: Mutationem
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ ساعت ۱۹:۱۳

بازی مورد علاقه

ANNO: Mutationem
ANNO: Mutationem
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ ساعت ۱۹:۱۳
۱ ساعت بازی

بازی‌ها

ANNO: Mutationem
ANNO: Mutationem
۸.۴ گیگابایت
۱
۰
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Most Wanted
۷.۶ گیگابایت
۰
۰

بازی‌ها

Need for Speed: Most Wanted نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۴ گزارش

سلام من بازی رو نصب کردم خواستم بازی رو استارت کنم ارور dell داد من دایرتیکس 12 رو لپتاپم هست ولی ارور میداد

پاسخ اپراتور (۴ خرداد ۱۴۰۵)
سلام متن ارور رو بگید لطفا
ارسال پاسخ
Assassins Creed: BrotherHood نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۳ گزارش

سلام دایرتیکس 12.1 رو لپتاپم هست بازم لازمه برم 9 هش رو نصب کنم ؟

پاسخ اپراتور (۳ خرداد ۱۴۰۵)
سلام اگر اروری نمیده نیازی نیست
پاسخ Arash23ks (۵ خرداد ۱۴۰۵)
سلام ارور dell داد نسخه ژون 2010 رو باید از ماکرو سافت دانلود کرد الان که نت ملیه نمیشه و بعضی از سایت هایه داخلی لینک دانلودشون هم یه چیز دیگه دانلود میکنه
ارسال پاسخ
Resident Evil 4 Remake Gold Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۷ گزارش

سلام دانلود از لینک مستقیم با دانلود از خود لانچر فرق داره ؟

پاسخ اپراتور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام خیر فرقی نداره
ارسال پاسخ
Resident Evil 2 Remake Deluxe Edition نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۵ گزارش

سلام اجرای بازی با خود لانچره یا نه

پاسخ اپراتور (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام بله از پوشه بازی exe اجرایی خود بازی هم اجرا میشه
ارسال پاسخ