Assassin's Creed: BrotherHood

Assassin's Creed: BrotherHood

اصل برادری و عهدی تا پای جان
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

این عنوان یک بازی در ژانر اکشن_ماجرایی (Action-Adventure) در جهانی‌باز (Open World) می‌باشد. این بازی در واقع ادامه‌ای بر Assassin's Creed II  است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی Ezio به همراه چند نفر از افرادش از حمله  Templar ها جان سالم به در می‌برند و مخفی‌گاه دیگری برای خود پیدا می‌کنند. در این قسمت از بازی Ezio به روم سفر می‌کند تا هم انتقام بگیرد و هم یک میراث خانوادگی را پس بگیرد. در روم او دوباره با دشمنان قدیمی خود یعنی نیروهای Templar روبرو می‌شود و همچنین متوجه خطری جدیدی می‌شود که در واقع شخص سزار می‌باشد. داستان بازی دارای درگیری‌های عاطفی زیاد بین شخصیت‌ها نیست. گرافیک و طراحی هنری بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ساخت شهر روم به شکلی انجام شده است که به بازیکن حس حضور در روم قرن شانزدهم دست می‌دهد. صداگذاری عالی سبب روح بخشیدن به شخصیت‌های بازی شده است و همچنین موسیقی قوی بازی نیز به فضای آن کمک به سزایی کرده است. بازیکن در بازی کارهای بسیاری برای انجام دادن دارد و همچنین مکان‌های بسیاری نیز برای کشف شدن توسط بازیکن وجود دارند. بازیکن با کارهایی که انجام می‌دهد بر فضای بازی تاثیر گذاشته و باعث می‌شود تا انتخاب‌های بیشتری در مقابلش قرار بگیرند.



 

در این بازی شما در نقش Ezio یک  Assassin افسانه ای و حرفه ای که در ادامه ی مبارزه ی خود با گروه Templar Order می باشد هستید . او ماجراجویی خود را به کشور ایتالیا و شهر معروف آن رم که مرکز قدرت است ، می برد . هدف او ضربه زدن از جایی است که Templar  ها بیشترین قدرت را در آن دارند . شکست دادن دشمنان قسم خورده به غیر از قدرت به یک رهبری درست نیز نیاز دارد با رهبری Ezio و گروهی از انجمن برادری این امر میسر می شود . تنها با همکاری یکدیگر می توانید دشمنان فانی را نابود سازید . برای اولین بار در این سری ما شاهد بخش Multiplayer هستیم که با وجود کارکترهای منحصر به فرد دست شما را در این زمینه باز گذاشته است .هرکدام از این کارکترها دارای سلاح و تکنیکی مخصوص به خود می باشند . این بازی دارای بیش از 15 ساعت GamePlay در بخش تک نفره بوده و تنوع سلاح در آن زیاد می باشد که می توان به Poison Darts , Parachutes , Double Hidden Blade, Hidden Guns و دستگاه پیشرفته پرواز اشاره کرد .










کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 7 32/64
پردازنده Intel Core Duo T2350 @ 1.86GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ Intel Core2 Duo E6700 @ 2.66GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8500 GT (256MB) | AMD Radeon HD 2400 (256MB) NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB)/ AMD Radeon HD 4770 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 8 GB

Assassin's Creed: BrotherHood

16/11/2010
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 3.34 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

rezachrist نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ گزارش

سلام.مشخصه کی منتشر میشه؟

پاسخ اپراتور (۱ بهمن ۱۴۰۲)
فعلا خیر
ارسال پاسخ
2
witcher نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ گزارش

سلام خسته نباشید . چه زمانی منتشر میشه ؟

ارسال پاسخ