Need for Speed: Most Wanted

Need for Speed: Most Wanted

ماشین مورد علاقه ات رو پیدا کن و برونش
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Need for Speed: Most Wanted یک بازی مسابقه ای جهان باز است که توسط Criterion Games توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. Most Wanted نوزدهمین عنوان از سری Need for Speed است و در سراسر جهان برای Microsoft Windows، PS3 ، Xbox360، PSVita، iOS  و Android منتشر شد.

 

Need for Speed: Most Wanted  نقدهای مثبتی دریافت کرد که بر روی نقشه جهانی که سبک های بازی های Burnout و Need for Speed قبلی را با هم ترکیب می کرد و روی ویژگی های اجتماعی تمرکز داشت. پس از انتشار، این بازی برنده جوایز متعددی از جمله جوایز بازی ویدیویی Spike 2012 برای بهترین بازی رانندگی شد و نامزد بهترین بازی بریتانیایی و بهترین بازی چند نفره آنلاین در جوایز بافتا 2013 شد و بارها به عنوان بهترین بازی رانندگی/مسابقه 2012 شناخته شد. 

 

Most Wanted در یک محیط جهان باز قرار دارد. بازی سبک GamePlay اولین عنوان Most Wanted در عنوان Need for Speed را به خود گرفته است. تفاوت کنتراست این است که 2012 Most Wanted داستان محور نیست. Most Wanted به بازیکنان این امکان را می دهد که یک ماشین را انتخاب کنند و در سه نوع رویداد با مسابقه دهندگان دیگر رقابت کنند: مسابقات سرعتی که شامل سفر از نقطه ای از شهر به نقطه دیگر است، مسابقات که هر کدام دو یا سه دور در مجموع دارند و مسابقات سرعت که بصورت انفرادی برگزار می شود و باید قبل از اتمام شمارش معکوس از نقاط مشخص شده گذشت و زمان جدید دریافت کرد. عبور از یک مسیر با بالاترین میانگین سرعت ممکن. همچنین مسابقات کمین وجود دارد که در آن بازیکن بازی را در حالی که توسط پلیس تعقیب می شود شروع می کند و باید در سریع ترین زمان ممکن از تعقیب آنها فرار کند.

 

پلیس ها در جلسات مسابقه خاصی به مسابقه دهندگان ملحق می شوند، که در آن پلیس وسایل نقلیه و تاکتیک هایی را برای توقف ماشین مسابقه دهندگان و دستگیری آنها، مانند سری ابتدایی Most Wanted، به کار می گیرد. این بازی دارای فهرستی از 10 مسابقه ‌دهنده‌ ی تحت تعقیب است، شبیه به لیست سیاه در بخش تک‌نفره بازی ابتدایی Most Wanted، که شامل 15 مسابقه‌دهنده می باشد. Fairhaven شبیه یک شهر معمولی دارای ساحل و منطقه صنعتی است. این شهر یک بزرگراه اصلی به نام I-92 دارد که در سراسر شهر امتداد دارد. گیم پلی بازی Most Wanted به بازی سری Burnout تشبیه شده است. بر خلاف نسخه بازی Burnout Paradise، مسابقات دارای نقاط بازرسی هستند که به جای شروع و پایان باید از آنها عبور کنید. بیلبوردها و نرده های قابل تخریب؛ و گاراژهایی که عبور از آنها باعث تعمیر شدن خودرو می شود، همگی از Burnout الهام گرفته اند.


در این بازی می توانید آزادانه بی هیچ محدودیتی آنطور که دوست می دارید رانندگی کنید. از سکوهای پرش و میانبرهای بازی نهایت لذت را ببرید. در این بازی می توانید رانندگی آرام خودتان را داشته باشید یا اینکه به دل جاده بزنید و قابلیت های ماشین خودتان را ارتقاء دهید. با مهارتی که دارید و با استفاده از فناوری پیشرفته ماشین خود با پلیس و رقبای خودت کورس بذارید و ثابت کنید که از همه بهتر هستید. همه چیز به شما و ماشینی که انتخاب کردید بستگی دارد. ثابت کنید که تشنه ی رقابت هستید !






کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz / AMD Athlon II X2 215 Intel Core2 Quad Q6600 @ 2.40GHz / AMD Athlon II X4 631 Quad-Core
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Need for Speed: Most Wanted

30/10/2012
Criterion Games
Electronic Arts
+12
حجم دانلود: 2.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۸
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

09351441230 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ گزارش

سلام . چرا موقعی که بازی رو پلی میکنم میگه The code execution cannot proceed because D3DCOMPILER_43.dll was not found. Reinstalling the program may fix the problem ؟ باید چیکارکنم؟

پاسخ اپراتور (۲۴ شهریور ۱۴۰۳)
سلام دایرتیکس نصب کنید
ارسال پاسخ
09351441230 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ گزارش

بعد اینکه بازی رو دانلود کردیم باید با چه برنامه ای بازش کنیم ؟ فرمتش چیه؟ برا من باز نمیشع

ارسال پاسخ
aminparsa نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۲ گزارش

عالی😃

ارسال پاسخ
ابولی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ گزارش

بازی بسیار خوبیه نسبت به حجمی که داره خیلی بازی سرگرم کننده هست

ارسال پاسخ
milad.najmii نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

چطوری ماشین باید روشن کرد نوشته NUM6 set destination یعنی چی

ارسال پاسخ
imohmdjj نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ گزارش

عالیه ، خسته نباشید

ارسال پاسخ
1
WHITERAVEN9776 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ گزارش

این نسخه قابلیت انلاین پلی رو داره؟

پاسخ اپراتور (۱۳ دی ۱۴۰۲)
خیر جناب.
ارسال پاسخ
tolerantman نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۴ گزارش

سیو بازی مشکل داره اطلاع دادرید چطور حل میشه؟

پاسخ اپراتور (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)
سلام نه متاسفانه باید سرچ کنید ببینید راه حلی داره
ارسال پاسخ
1