artin2009
۲۸
بازیها
۰
مدالها
۱۲۱۹۴:۳۴
ساعات بازی





























سلام بازی روی ویندوز ۱۱ مشکلی نداره؟
سلام
ی سوال دارم و یک مشکل
سوال=الان که اینترنت ملیه میشه اکانت بسازم
مشکل=فایل documents برای من توی پوشه بازی نیست ایا موقع ساخت اکانت برام مشکلی ایجاد میکنه؟
سلام برای باز کردن بقیه مراحل باید اینترنت وصل کنم؟
سلام
راهی نیست روی ویندوز ۱۱ اجرا کنم؟
سلام من بازی رو نصب کردم اون فایل کرک فیکس رو هم توی فایلهای بازی گذاشتم اما مشکل بر طرف نشده
سلان من بازی رو دانلود کردم ولی وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم ی پیام میاد که انگار باید بازی رو از استیم اجرا کنم وقتی از استیم اجرا میکنم ارور میده
باید افلاین وارد بازی بشم؟
سلام من بازی رو دانلود کردم ولی ارور internal error 0x06: system error! رو میده برسی صحت فایل هم میزنم مشکلی نیست امکان داره چون بازی رو با اینترنت اجرا کرده باشم این ارور رو بده؟
سلام برای فایلهای دومی باید Microsoft.NETSDK8 رو دانلود کنم؟
سلام نسخه دوم هم هست؟