State of Decay 2 Juggernaut Edition
قابل اجرا در ویندوزبازی State of Decay 2 یک بازی فانتزی بقا در دنیای باز است که درست پس از آخرالزمان زامبیها اتفاق میافتد. جامعه کوچک بازماندگان شما به دنبال بازسازی گوشهای از تمدن هستند و شما میتوانید تمام تصمیمات مربوط به چگونگی وقوع این امر را بگیرید.

شما تصمیم میگیرید چه کسانی را به تیم خود جذب کنید، جامعه خود را کجا مستقر کنید، چگونه پایگاه خود را تقویت و ارتقا دهید و چه زمانی زمان حرکت به مراتع سرسبزتر فرا میرسد. شما انتخاب میکنید که کدام بازمانده را برای جستجوی غذا و مهمات مورد نیاز خود با خود ببرید و از چه کسی برای مبارزه با زامبیهایی که به پایگاه شما حمله میکنند استفاده خواهید کرد. شما انتخاب میکنید که چگونه با افراد دیگری که به شهر شما نقل مکان میکنند برخورد کنید. آیا دوستانه و مهماننواز خواهید بود... یا با پرخاشگری از قلمرو خود دفاع خواهید کرد؟
تجربه هر بازیکن در دنیای سندباکس منحصر به فرد است. هر شخصیت در جامعه شما مجموعه مهارتها و ویژگیهای خاص خود را دارد، بنابراین هیچ دو جامعهای هرگز یکسان نیستند. چالشهایی که با آنها روبرو میشوید نیز از بازی به بازی دیگر متفاوت است، بر اساس اینکه چه کسی را استخدام میکنید و تصمیماتی که در طول مسیر میگیرید.
آزمایشگاههای آندد مفتخر است که بهترین دیدگاه ما از آخرالزمان زامبیها را ارائه میدهد. چشمان خود را تیز و سلاحهای خود را آماده نگه دارید. این آخرالزمانی است که نمیخواهید از دست بدهید.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD FX-6300 Six-Core | Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-9590 Eight-Core |
| حافظه | 8 GB | 8 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 760 (2GB) | Radeon R7 260X (2GB) | GeForce GTX 1060 (3GB) | Radeon RX 480 (3GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 30 GB | |
سلام من بازیم کامل دانلود شده ولی وقتی میخواد نصب کنه گیر میکنه و دوباره استوپ میشه
بازی خیلی خیلی خوبیه
از این جهت که معنی کار تخصصی رو بهتر متوجه میشید چون هر شخصیت توی کار خودش خوب عمل میکنه و..
در مورد آنلاین این گیم کلا بخش آنلاینش جالب در نمیاد چون اگر بخوان دشمن رو آنلاین کنن که خب نمیشه چون پلیر آفلاین نمیتونه دفاع کنه و..
پلیر هم بخواد آنلاین باشه که سرور عظیمی میخواد
ولی آنلاینش هم تیمی که میتونه لوت از سمت خودش بیاره براش کمپ شما ولی میگم آنچنان حال نمیده
کلا این بازی رو شاید پلیر کم داشته باشه ولی به معنی واقعی سرگرم کنندست وحشتش هم چون جهان باز و یجورایی زامبیها فان هستن , مقدار وحشتش کمه ولی واقعا بازی عالییه ..
من بیشترین تایم پلی توی بازی حدودا 35 روز بازی , این بازی رو انجام دادم..
تازه این نسخه از این جهت بهتر از نسخههای قبل که شما میتونید 3 تا مپ رو بگردی ولی به محظ عوض کردن نقشه تمام لوتها از اول میرن ولی افراد کمپ همجنان هستن مگر خودتون ردشون کنید
بخواید بازی رو خوب پیش بگیرید باید به نسبت کمپتون هم گروه جمع کنید مثلا نگاه کنید حداکثر و حداقل تعداد افراد کمپ نوشته ..
برای بقیه بازمانده هایی که پیدا میکنید اگر باشما دوست شدن ( چون یسریا تله هستن ) حتمالا لازم نیست دعتوتشون کنید به کمپ میتونید بگید نمیخوام عضو بشی ولی برات لوت میارم یا اگر کاری داشتی خبرمون کن ...
سلام خوبین؟
ببخشید میشه بازی رو با دوستانی که از جی باز دارن بازی رو اجرا میکنن بصورت انلاین بازی کرد و پلی داد؟اگر میشه این مود را ب بازی اضافه کنین لطفا
و اینکه آیا دانلود از جی باز برای ایرانسل نیم بها محاسبه میشه؟
سلام کرک انلاین اضافه میکنین؟ ولی در کل بازی خیلی خوبیه
سلاحهای متنوع یی داره گرافیکش از نسخه 1خیکی بهتره