Hitman 2

Hitman 2

احتیاجی به اسم ندارم، چون هیچ دوستی ندارم
۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Hitman 2 در سال 2018 توسط کمپانی‌ بازی‌سازی IO Interactive برای پلتفرم‌های Xbox One, PlayStation 4 و PC عرضه شد. این بازی به سبک اکشن ماجرایی می‌باشد که در آن حمله‌های پنهانی (Stealth) حرف اول را می‌زند. Hitman 2 عنوان هفتم از سری Hitman و عنوان دوم از سه گانه‌ی World of Assassination (دنیای ترور) است.

 

همانند قسمت اول، شما در نقش مامور 47 بازی می‌کنید. این مامور یک آدمکش حرفه‌ای است که با بستن قرارداد، می‌پذیرد افراد جنایتکار خطرناک را ترور کند. این ماموریت‌ها در مکان‌های متفاوتی قرار دارند، برای مثال، سواحل مالدیو، زاغه‌های هند و چندین منطقه‌ی خیالی در باقی کشورها. شما می‌توانید از تفنگ‌های متفاوت برای مواقع مختلف استفاده کنید، حتی مین و نارنجک هم داخل بازی یافت می‌شود که این به آن معناست لازم نیست همیشه حمله‌های خود را در خفا پیش ببرید. بازی همچنین  ابزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید راحت‌تر اهداف را شناسایی و ترور کنید یا خود را در مناطق پر از دشمن پنهان کنید. 

 

از نکات مثبت Hitman 2 تنوع راه‌های کشتن و اختیاری است که بازی به بازیکن می‌دهد. در هر مأموریت ترور، سناریوهای دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها آن که به نظرتان بی دردسرتر است، یکی را انتخاب کنید. البته از آنجایی که اکثر ماموریت‌ها به صبر زیادی نیاز دارند، مدت زمان این بازی می‌تواند بیش از حد طولانی شود؛ به خصوص اینکه در صورت انجام خطایی ممکن است کل نقشه‌تان به باد رود. این موضوع برای عده‌ای هیجان‌انگیز و برای عده‌ای حوصله‌سر‌بر ممکن است باشد. اما در کل این بازی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های سبک مخفی‌کاری می‌باشد که همانند عنوان‌های قبل خود نظرات مثبتی جذب کرده است.

 

قبل از اینکه اقدامی کنید، برای از بین بردن یک فرد باید تمام رفتار او را زیر نظر بگیرید. اینکه چه کارهایی انجام میدهد و با چه اشخاصی هم صحبت می شود و یا اینکه آیا کسی متوجه حضور و عدم حضور او می شود یا خیر. اگر می خواهید کار را تمیز انجام دهید باید با انگیزه و صبر و حوصله با این بازی بپردازید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD Phenom II X4 940 Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz / AMD Ryzen 5 3600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 60 GB

Hitman 2

13/11/2018
IO Interactive
+18
حجم دانلود: 23.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

sajjad2277 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ گزارش

عالی بود

ارسال پاسخ
Dani77gg نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ گزارش

سلام خسته نباشید تمام مرحله هاش رایگان و قفلش بازه؟

ارسال پاسخ
امیر م نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ گزارش

سلام خسته نباشید ایا این بازی کرک شده است ؟

پاسخ اپراتور (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سلام بله.
ارسال پاسخ
Ahmadreza1382 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ گزارش

فقط میتونم بگم واقعا بازی فوقولاده ایه!

ارسال پاسخ
1