cyberbully
۲۸
بازیها
۰
مدالها
۱۷۴:۵۱
ساعات بازی





























بازی با دسته هم اجرا نمیشه که
سلام اگه فایلهای بازی رو از استیم کپی کنیم و داخل لانچر جی باز بریزیم چه اتفاقی میافته ؟ایا فایلها رو میشناسه یا نه باید دانلود کامل انجام بشه؟
سلام من بازی لست اف اس 1 رو دارم از قبل که نسخهی ران هست و ایزو. ولی کرکش رو ندارم بازی رو نصب کردم ولی چون کرکش رو ندارم بازی اجرا نمیشه از سایتها هم نمیتونم دانلود کنم نیستش فقط کرکش. میخوام بدونم میتونم فایلهای نصبیش رو یا فایل ایزو رو به لانچر شما بشناسونم تا کرکش رو نصب کنه تا بتونم از لانچر شما بازی کنم؟اگه نه لطفا از یه طریقی کرک ران این بازی رو به من بدید لطفا .من از شما خیلی حمایت مالی کردم خیلی دمتون گرمه با سپاس
سلام داداش خسته نباشید رو ویندوز 11 هم تست کنید نتیجه رو بگین لطفا دمتون گرم من گذاشتم بازی دانلود بشه
ممنون درست شد رفتم تو برنامهی دسته تو قسمت ایشیو یا همون ایرادات باید یه فایلی رو نصب میکردم و بعدش درست شد با سپاس فراوان
سلام دادش من دسته رو طبق ویدئو انجام میدم ولی وقتی میرم تویه بازی دسته رو اصلا نمیاره فقط ماوس و کیبورد هست چرا؟
سلام شرمنده کامنت قبلی اشتباه بود .این سری من تمام کارهایی که در تنظیمات دسته گفتین رو انجام دادم تو ویدئو ولی وقتی میرم تو بازی دسته رو نمیشناسه فقط تنظیمات موس و کیبورد هست
سلام خسته نباشید میشه بازیه استالکر 2 رو به لیست بازیهاتون اضافه کنید؟
سلام من میخوام بازی رو بخرم سوالم اینه که بعد این که پرداخت کردم خود به خود اجازه دانلود میده یا باید تیکت بزنم به پشتیبانی؟