Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest

Ori برای یافتن درختان پربارتر پل می سازد
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

 

Ori and the Blind Forest  یک بازی ویدئویی پلتفرم ماجراجویی Metroidvania است که توسط Moon Studios توسعه یافته و توسط Microsoft Studios  منتشر شده است. این بازی برای Xbox One و Microsoft Windows در مارس 2015 و برای Nintendo Switch در سپتامبر 2019 منتشر شد. بازیکنان کنترل Ori، یک روح سفید کوچک، و Sein، "نور و چشمان" درخت روح جنگل را به عهده می گیرند. بازیکنان باید بین پلتفرم ها حرکت کنند و پازل ها را حل کنند. این بازی دارای یک سیستم ذخیره به نام "Soul Links" است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا پیشروی خود را به دلخواه با منابع محدود ذخیره کنند و یک سیستم ارتقا یافته که به بازیکنان توانایی تقویت مهارت ها و توانایی های Ori را می دهد.

 این بازی توسط مون استودیو، یک سازمان جمعی بدون مکان مشخص ساخته شده است. حقوق توزیع بازی توسط مایکروسافت یک سال پس از شروع توسعه بازی به انحصار درآمد. داستان بازی از The Lion King و The Iron Giant الهام گرفته شده است، در حالی که برخی از عناصر گیم پلی از عنوان Rayman و Metroid الهام گرفته شده است.

 


پس از انتشار، بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بازیکنان از گیم پلی، کارگردانی هنری، داستان، سکانس های اکشن، موسیقی و طراحی محیطی تمجید کردند. همچنین از این بازی به عنوان یک اثر هنری تمجید های فراوانی شد. گنادی کورول، یکی از بنیانگذاران استودیو مون، گفت که این بازی چند هفته پس از عرضه اولیه برای این شرکت سودآور بود. یک نسخه بسطی به نام نسخه قطعی در مارس 2016 منتشر شد. دنباله مستقیم آن، Ori and the Will of the Wisps، در جریان Electronic Entertainment Expo 2017 اعلام شد و در 11 مارس 2020 منتشر شد.

 

در Ori and the Blind بازیکن اوری، یک روح نگهبان سفید و سین، که نور و چشمان درخت روح است را کنترل می کند. به عنوان Ori، بازیکنان باید بپرند، بالا بروند و از توانایی های مختلف دیگر برای حرکت در دنیای بازی استفاده کنند. Sein می تواند برای مبارزه با دشمنان یا شکستن موانع به Spirit Flames شلیک کند. اوری باید با پریدن از روی سکوها و حل معماها با محیط تعامل داشته باشد و با دشمنان مختلفی روبرو می شود. این بازیکن به Ori کمک می کند تا سلول های سلامت، سلول های انرژی، توانایی های جدید و ارتقاء را جمع آوری کند. دنیای بازی به شکل یک مترویدوانیا برای بازیکن باز می شود، با توانایی های جدید که به بازیکن اجازه می دهد به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بود دسترسی پیدا کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4500 @ 2.20GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-6120 Six-Core
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 240 (1GB) / AMD Radeon HD 6570 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (1GB) / AMD Radeon HD 6770 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 11
ذخیره‌سازی 8 GB

Ori and the Blind Forest

11/03/2015
Moon Studios
+7
حجم دانلود: 3.68 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mslmyek نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

ارسال پاسخ
mslmyek نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

ارسال پاسخ