توضیحات و تغییرات کامل FIFA 21

هر آنچه که قبل از بازی FIFA 21 باید بدانید را در این مطلب بررسی خواهیم کرد


سیستم بازی FIFA 21

 

Career Mode

در این مود این امکان وجود دارد که بازیکن بتواند مسابقات مانند بازی فوتبال منیجر را شبیه‌سازی کند و می‌تواند در هر زمان در مسابقه مداخله کند تا نتیجه را تغییر دهد. او همچنین می‌تواند تنها در اقدامات مهم مانند پنالتی‌ها و ضربات آزاد شرکت کند. یکی از قابلیت های این بخش آکادمی است که در آنجا می توانید بازیکنان جوان را به تیم بیاورید و زیر نظر داشته باشید.

 

Ultimate Team

حالت التیمیت تیم اکنون به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با انجام اهداف، تیمی را با بازیکن دیگری ایجاد کنند و در طی هفته‌ها آن‌ها را صعود کنند. این تیم قادر خواهد بود با توجه به سطح خود در ترکیبات دیگر قرار بگیرد و تقسیم را تغییر دهد. اکنون این امکان وجود دارد که بازیکن بتواند ظاهر تیم خود را، از جمله لباس بازیکنانش سفارشی کند.

 

Volta

این بخش در فیفا ۲۰ ظاهر شد، اکنون حالت ولتا بصورت آنلاین قابل انجام است. شخصی‌سازی آواتارها گسترده‌تر از نسخه‌های قبلی است، از جمله لباس‌های واقعی فوتبال یا لباس‌های مجموعه‌های باشگاه. بازی کردن به عنوان بازیکن واقعی در این حالت امکان‌پذیر است.


دانلود بازی FIFA 21 

 

گیم‌پلی بازی FIFA 21


Agile Dribbling

دربیل‌های فرز و چابک: این بخش از دنیای واقعی فوتبال و بازیکنان فرز و ریز نقش برداشته شده که این اجازه را به بازیکن می‌دهد تا به راحتی حریف خود را جای بگذارد.

 

Creative Runs

فرارهای خلاقانه: در این بخش کنترل و شخصی‌سازی روی پلیرها به شدت افزایش یافته، برای مثال هنگام حمله وقتی که به بازیکن خود پاس می‌دهید با نگه داشتن L1 می‌توانید کنترل بازیکن بدون توپ را داشته باشید.

 

Positioning Awareness

مالکیت آگاهانه: در این بخش به هوش مصنوعی بازیکنان توجه شده. در فیفا 21 پیشرفت هوش مصنوعی بازیکنان به شدت احساس خواهد شد چنانچه حس دیدن فوتبال واقعی حس می‌شود.

 

Natural Collision System

سیستم برخورد طبیعی: این بخش مربوط به فیزیک و ری‌اکشن بهتر و هوشمندتر بازیکنان می‌باشد. برای مثال وقتی توپ از دست می‌رود بازیکنان به‌طور هوشمندتر و با نظم بیشتری برای به دست گرفتن توپ می‌جنگند.

 

Fundamental of football

اساس فوتبال: این بخش نشان می‌دهد که پاس‌های عمق هوایی، زمینی، سانترها بسیار بهبود یافتند و همچنان قادر به تعیین دقیق ضربه سرتان خواهید بود.

 

Rewind Mode

حالت بازگشت به عقب: در این مود می‌توانید 30 ثانیه به عقب برگردید و موقعیت خراب شده رو دوباره تکرار کنید. این مود فقط برای کریر و کیک‌آف هست و باید از بخش Replay به آن دسترسی پیدا کنید. در شرایط زیر از قابلیت Rewind نمی‌شود استفاده کرد:

  • پس از پایان نیمه اول یا پایان بازی
  • بعد از مصدومیت‌ها، تعویض، ضربات پنالتی و خطاها

 

Competitor Mode

با فعال کردن (بخش‌های آفلاین و کریر) سطح هوش مصنوعی را به سطح بازی شما می‌رساند. حین انجام دادن یک اسکیل اشتباه، می‌توانید بلافاصله با فشردن R2+L2 انجام آن را لغو کنید.

 

Manual Headers

ضربات سر به توپ به شکل دستی: شما می‌توانید دقیقاً جایی را که می‌خواهید بازیکن سرزن تیم‌تان برود مشخص کنید. با فعال کردن این آپشن هنگام بازی، ضربات سر بازیکنان به جهت‌های مختلف نمی‌روند که موقعیت از دست برود، همچنین با نشانه‌گیری و پر کردن قدرت موردنظر در حالی که می‌خواهید ضربه سر را بزنید و نشانه اولیه‌ای که شما می‌گیرید برای ضربه زدن، به شما کمک خواهد کرد که از ضربات سر بهتر استفاده کنید.

 

حذف شادی پس از گل

شادی‌های پس از گل هرچند جذابیت خاص خود را دارند و تنوع زیادی به آن می‌دهند، ولی از طرف دیگر بعضی از آن‌ها هم با اعصاب و روان بازیکنی که گل خورده بازی می‌کنند. شادی‌هایی که خیلی از آن‌ها حالت جالب و بامزه‌ای دارند، ولی بعضی موارد هم بیش از حد باعث عصبانیت فرد مقابل می‌شوند و در فیفا ۲۱ حداقل دو مورد از آن‌ها حذف خواهند شد. 


دانلود بازی FIFA 21


التمیت تیم FIFA 21


امکانات جدید و تغییرات بخش آلتیمیت تیم بازی بر اساس تریلر رسمی به شرح زیر است:

  • در بخش کوآپ دوستانه می‌توانید دو به دو با دوست‌هایتان بازی کنید.
  • در آلتیمیت فیفا 21 می‌توانید ورزشگاهتان را شخصی‌سازی کنید. در FUT21 می‌توانید سرود آغازین بازی ورزشگاه‌تان، شعارها، بنرها را عوض کنید. بعد هر گل هم می‌توانید نوع جشن تماشاگران و موارد فرعی دیگر را هم انتخاب کنید.
  • اگر بازیکنی در دنیای فوتبال برای مثال ضربه آزاد استثنایی یا گل با ضربه سر بزند و… قدرت زدن ضربات آزاد یا ضربه سر آن بازیکن در آلتیمیت نیز افزایش می‌یابد.
  • شما می‌توانید در FUT21 استادیوم شخصی خودتان را بسازید و در هر مرحله‌ای آن رو ارتقا دهید و تغییراتی در سرتاسر استادیوم مثل نوع چمن و سقف و… ایجاد کنید.

 

پروکلاب

  • در پروکلاب این فصل، در بخش Manager قابلیت جدیدی اضافه شده که از طریق آن می‌توانید ظاهر بازیکنان، اسم بازیکنان و کیت تیم رو شخصی‌سازی کنید.
  • گزینه All Players برای تمامی بازیکنان نمایان خواهد بود ولی فقط منیجر باشگاه قادر به شخصی‌سازی کردن بازیکنان می‌باشد.
  • حالا دیگر کاپیتان یا ادمین تیم‌ها در پرو کلاب می‌توانند تاکتیک‌ها و اینستراکشن‌ها و همچنین ترکیب‌ها یا همان فرمیشن‌ها را تا پنج نوع مختلف بچینند.


دانلود بازی FIFA 21

ارسال برای دیگران