داستان کامل بازی Tekken 8

داستان کامل بازی تیکن 8

شش ماه پس از ناپدید شدن هیهاچی میشیما، جین کازاما، در کنار لارس و لی چائولان از ارتش شورشی ایگدراسیل، برای کازویا میشیما در نیویورک کمین می‌کنند. این عملیات با شکست جین شکست می خورد و بخاطر نبردی که اتفاق افتاد میلیونها نفر در شهر کشته شدند. در همین حین کازویا، که به شکل شیطانی خود نمایان می‌شود، یک تورنومنت جدید را اعلام می‌کند که در آن نمایندگان کشورهای مختلف با یکدیگر مبارزه می‌کنند. کشور برنده توبیخ خواهد شد، در حالی که ملت بازنده با نابودی روبرو خواهد شد. یک هفته بعد در طول مسابقات مقدماتی The King of Iron Fist Tournament، زخم‌های جین در حال بهبودیست.



 پس از آن جین با لارس مبارزه‌ می‌کند که متوجه میشود دیگر نمی‌تواند قدرت‌های شیطانی خودش رو به میل خودش فعال کند. جین پس از صحبت کوتاهی با آلیسا تصمیم میگیرد به مسابقات مقدماتی ژاپن برود. در آنجا با رینا، دانشجوی میشیما آشنا می‌شود که قدرت رزمی‌اش شبیه هیهاچی، پدربزرگش بوده است. جین موفق می‌شود جایگاهی را در تورنمنت اصلی بدست بیاورد و رینا و رقیب قدیمی خود هوارنگ را شکست بدهد و گهگاهی هم قدرت‌های شیطانی خودش را داخل نبرد نشان میدهد. بعد از مبارزه رینا از جین میخواهد تا قبول کند در مبارزه با کازویا کمک کند. با این حال کسی نمیدونه که رینا یک میشیما نامشروع هستش و هدفش این است که بفهمد چگونه میتواند کاری کند جین و کازویا قدرت‌های شیطانی خودشون رو برای رینا فعال کنند.


هیولای شیطانی Azazel

زافینا هیولای شیطانی Azazel رو تو بازوی چپش مهر و موم کرده که در همین حین، لئو و پدرش نیکلاس به پایگاه میرسن یعنی جایی که اون تحقیقات خودش رو در مورد آزازل و ژن شیطان فاش می‌کند. اون میگه که آزازل این ژن رو به انسان باستان میده و شیاطین خلق می‌کنه تا به عنوان خدمتگزار رفتار کنند و برای دستیابی به قدرت آن، باید میل شدیدی به داشتنش داشته باشی. در ایتالیا لارس با ویکتور شوالیه ملاقات میکنه و موافقت میکنن از ایگدراسیل در مقابل کازویا محافت کنند. کازویا مهر روی بازوی زافینا رو میشکنه و کازویا آزازل را دوباره زنده میکنه، اون رو شکست میده و قدرتش رو جذب میکنه تا به یک شیطان واقعی تبدیل بشه.کلادیو برای اینکه برای جین زمان بخره با کازویا درگیر میشه و موفق میشه زخمیش کنه. کازویا که هنوز با قدرت‌های آزازل دست و پنجه نرم میکنه عقب نشینی میکنه.

تیکن 8


ظهور جون کازاما

جین با این باور که راهی برای باز پس‌گیری قدرت‌های شیطانی‌اش وجود دارد، سفری را به پناهگاه کازاما، در اعماق جنگل‌های یاکوشیما شروع می‌کند، جایی که ظاهرا غولی مادر جین یعنی جون کازاما را کشت. کازویا نیروهای باقی‌مانده خودش رو به یاکوشیما منتقل می‌کنه و میخواد سرعت جین را کم کنه و ارتش شورشی را نابود کنه. با همکاری نیروهای مستقل سازمان ملل و مبارزهای سابق به رهبری نینا ویلیامز در برابر گروه کازویا میجنگن و در همین حین لین‌شائیو در حال محافظت از جین در برابر مقدار زیادی جک 7 هست. 


تیکن 8 جون کازاما


پایان داستان Tekken 8

جین در ضمیر ناخود آگاهش با خود شیطانیش روبرو میشه که دارن شکست‌ها و جنایاتی که جین قبلا مرتکب شده رو مسخره می‌کنند. در نهایت جین موفق میشه قسمت شیطانیش رو بپذیره و کنترل کامل قدرت‌هاش رو دوباره بدست بگیره و درست به موقع برسه تا لارس رو از حمله کازویا نجات بده. کازویا قصد داره جزیره رو نابود کنه، اما جین انفجار را متوقف میکنه و بعدش یه رویاهایی از مادرش میبینه که داره تشویقش می‌کنه و در نهایت به شکل فرشته بیدار میشه و به کازویا حمله می‌کنه. کازویا و جین تا فضا می‌جنگند و انفجاری که توسط مبارزه هر دو رخ میده قسمت‌های ژن شیطانیشون رو پاک میکنه. به زمین برمیگردن و جین، کازویا رو در نبرد نهایی شکست میده.

ارسال برای دیگران