عناوینی با نمره 10 در سایت IGN

لیست عناوینی که در رسانه IGN نمره 10 / 10 را به خود اختصاص دادند


Resident Evil 4 Remake

Resident Evil 4 Remake

داستان بازی Resident Evil 4 Remake از جایی شروع میشود که لیان اس کندی یکی از بازماندگان راکون سیتی به عنوان یک مامور ویژه توسط دولت ایالات متحده استخدام شده و به فردی آموزش دیده تبدیل شده است. لیان به ماموریتی در اسپانیا فرستاده شده است تا اشلی گراهام دختر رئیس جمهور آمریکا که توسط افرادی ناشناس ربوده شده را نجات دهد. لیان با 2 مامور دیگر به روستایی در اسپانیا رفتند تا بیشتر تحقیق کنند اما با آدم هایی روبرو شدند که میشد فهمید آدم های عادی نبودند و زامبی هایی بودند که تقریبا آگاه بودند.



Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3

بازی Baldur's Gate 3 یک قرن پس از اتفاقات 2 Baldur’s Gate رخ می‌دهد ولی شروع آن به نوعی یاد آور پیش‌‎ درآمد نوستالژیک بالدورزگیت 2 است که با یک فرار بزرگ از زندان شروع شد. بالدورزگیت 3 در ابتدا ترسناک شروع می‌شود اما هر چه بیشتر وارد داستان و فضای بازی شوید متوجه جو های متفاوتی میشوید. این بازی در مجموع دارای قسمت های متفاوتی است داستان های تلخ و شیرین که بعد فانتزی و ماجراجویی آن‌ ها پر رنگ‌ تر از همیشه است و همینطور در طول داستان شما هم شاهد لحظه‌ های شاد هستید و هم لحظات غمناک. 




Zelda Tears of the Kingdom

داستان بازی زلدا ، قهرمان پروری و نجات پرنسس و مبارزه با خیر و شر هسته کلی آن را تشکیل می‌ دهد. یک جهان فانتزی پر از ویژگی‌ های عجیب و غریب پیش روی شماست و شما باید در این دنیای خیالی گشت و گذار کنید. باید به بخش‌ های مختلف سرزمین هایرول زلدا را نجات داده و دنیا را از شر موجودات و هیولا های آن پاکسازی کند. دشمنان معمولا به صورت گروهی در هایرول حضور دارند و هر کدام کمپی تشکیل داده و در حال نگهبانی هستند. آن‌ها ساعاتی از روز را می‌خوابند، ساعاتی را گرد هم می‌آیند و دقایقی هم هوشیار به دنبال دشمن هستند.




Dead Cells Retun to Castlevania

Dead Cells Retun to Castlevania

Castlevania از آن دسته عناوینی هست که یک تجربه‌ ی روگ‌ لایک بوده و توانسته به عنوان یکی از سرگرم‌ کننده‌ ترین و جذاب‌‌ ترین بازی‌ های ساخته شده در زمان خود شناخته‌ شوند. این بازی توانست منبع الهام خیلی از بازی هایی باشد که در حال حاضر جز بازی های پرطرفدار و خوش ساخت هستند. بازی ددسلز بازی بسیار چالش بر انگیزی است و بازی کردن این عنوان کار راحتی نیست. 



Asgard's Wrath 2

  بازی Asgard's Wrath 2 یکی از داستان محورترین و حماسی ترین بازی های موجود در VR است. در کنار خدایان افسانه‌ ای مصری، شما با جنگجویان مرگبار و موجودات اسطوره‌ ای مختلف مبارزه خواهید کرد و این مبارزات بر مبنای فیزیک واقعی است. قهرمانان فانی منحصر به فرد دنیای خود را در اختیار بگیرید و حیوانات قوی و مختلف را به جنگجویان خود تبدیل کنید. 



Metroid Prime Remastered

Metroid Prime Remastered

بازی Metroid Prime Remastered یک سفر 13 ساعته در سراسر سیاره Tallon IV را دارد که این مکان زیستگاه سابق نژاد پرنده مانند Chozo است، اکنون توسط دزدان دریایی فضایی تسخیر شده است که امیدوارند از Phazon برای آزمایش‌های شیطانی خود استفاده کنند. شما شخصی به نام ساموس آران هستید زنی که یک جایزه‌ بگیر کهکشانی بوده و با دزدان دریایی فضایی می‌ جنگد. 

ارسال برای دیگران