توضیحات و تغییرات کامل FC 24

هر آنچه که قبل از بازی FC 24 باید بدانید را در این مطلب بررسی خواهیم کرد

FC 24

این بازی اولین قسمت از سری EA Sports FC 24 است که در 29 سپتامبر 2023 برابر با 7 مهر 1402 به صورت رسمی برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، و ایکس‌باکس X/S منتشر شد. در این بازی لیگ فوتبال بانوان که برای اولین بار در سری قبلی بازی یعنی فیفا 23 رونمایی شد، گسترش پیدا کرده و اکنون شاهد حضور لالیگا (زنان) و بوندس‌لیگا (زنان) و همچنین لیگ قهرمانان اروپای زنان نیز هستیم. در بخش کریر مود بازی هم مراسم توپ طلا به بازی اضافه شده‌است. در این بازی از فناوری هایپرموشن V استفاده شده‌ است.


دانلود بازی FC24 


Hypermotion V

دارای فناوری هایپر موشن V است که با استفاده از 180 دوربین اطراف و دورن استادیوم‌ها باعث ایجاد 11000 انیمیشن در بازی نسبت به 6000 انیمیشن در بازی فیفا 23 شده‌ است.

 

Ultimate Team

آلتیمیت تیم دارای ویژگی Evolutions است که به کاربران این امکان را می‌دهد که مهارت بازیکنان واجد شرایط PlayStyles و رده‌بندی کلی را بهبود ببخشند، همچنین طرح‌ها و پس زمینه‌ها و آیتم‌های بازیکنان خود را ارتقا دهند. زنان نیز در التیمیت تیم حضور دارند.

 

Pro Clubs Volta

حالت ترکیبی پرو کلابز و ولتا بازی بین پلتفرمی را میان کاربران امکان‌پذیر می‌سازد. کاربران کنسول‌های نسل نهمی با یکدیگر و کاربران کنسول‌های نسل هشتمی با یکدیگر می‌توانند در این بخش‌ها در حالت‌های تک‌نفره و چندنفره به صورت آنلاین در سرتاسر جهان با یکدیگر بازی کنند.

 

 

دانلود بازی FC 24

ارسال برای دیگران