پرمخاطب ترین عناوین سال 2023 روی XBOX

سال 2023 بازی های خوب جدید و همینطور ریمیک های جذابی عرضه شد.

نگاهی به لیست پرمخاطب ترین عناوین سال 2023 بر روی کنسول های XBOX


Minecraft

Minecarft

یکی از پرمخاطب ترین عناوین سال 2023 بر روی کنسول های XBOX بازی ماینکرفت بوده است.

بازی ماینکرفت که محصول سال 2011 است در میان طرفداران بسیار محبوب بوده و هست. شما در محیطی پیکسلی و سه بعدی هستید تا ماجراجویی های متفاوتی را آغاز کنید. در این بازی شما میتوانید هر کاری که میخواهید و فکر میکنید را انجام دهید. در همین حین بدانید که شب ها هیولاها حمله خواهند کرد. باید خودتان و چیزهایی که ساخته اید در جایی امن باشند. در این بازی هر چه که میخواهید از کشتی و قصر و خانه گرفته تا ساخت و سازهای زیبا میتوانید بسازید.



GTA V

بازی GTA V که توسط شرکت راکستار ساخته شده در سال 2013 عرضه شد و یکی از پرمخاطب ترین بازی های ایکس باکس در سال 2023 شد و مثل همیشه طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. جدایی از داستان اصلی بازی شما میتوانید گشت و گذار کنید ، به قسمت های مختلف رفته و کارهای متفاوتی انجام دهید و برای خود چالش های جدیدی را بوجود بیاورید. با اینکه سال های زیادی از انتشار این بازی میگذرد اما طرفداران این بازی همچنان به دانلود این بازی اقدام میکنند. بازی جی تی ای وی سوم شخص و اول شخص بازی می شود و شما می توانید پیاده یا وسیله نقلیه در حرکت باشید.



Fortnite

Fortnite

بازی فورتنایت یک بازی در سبک بتل رویال است که بازیکنان در این بازی به صورت تکی یا گروهی به قسمت های مختلفی از نقشه میروند ، وسایل غارت میکنند و تجهیزات مناسب پیدا میکنند و به مبارزه باهم میپردازند. در آخر هر تیمی که موفق شود دیگر تیم هارا حذف کند برنده میدان خواهد بود.

این بازی در اوایل کار خود بخش داستانی داشت اما به مرور به طور کامل تبدیل به یک بازی تماما آنلاین شد و به سرعت توانست به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین و همینطور پرمخاطب ترین بازی سال 2023 بر روی کنسول ایکس باکس تبدیل شود.



 Call of Duty

Call of Duty

بازی کالاف دیوتی در سبک تیراندازی با دوربین اول شخص است که برای حالت‌ های چند نفره خیلی جذاب است و شناخته می‌شود. اما در کنار بخش آنلاین چند نفره، بخش داستانی و تک نفره بازی نیز بسیار غنی و پر محتوا است. سری بازی های کالاف دیوتی معمولا گیم پلی سریعی دارند و داستان نظامی و جنگی دارد. در این بازی شما در دوره های تاریخی مختلف و کشور های متفاوتی قرار میگیرید و ماموریت های مختلفی انجام خواهید داد. در طی زمان و پیشرفت بازی بسته های الحاقی یا همان دی ال سی (DLC) برای بازی منتشر شد.



 Starfield

Starfield

در بازی استارفیلد شما به فضا سفر خواهید کرد و در سیاره ها گشت و گذار میکنید. بازی در محیطی کاملا فضایی رخ میدهد و داستان بازی استارفیلد در سال 2330 میلادی است که انسان ها با موتور های جاذبه ای توانسته بین ستاره ها و سیاره ها سفر کند. در استارفیلد بیش از 1000 سیاره ساخته شده است که هرکدام رنگ و ویژگی های متفاوتی دارد. هر سیاره ویژگی و ظاهر متفاوتی دارد و در هر سیاره کارهای متفاوتی میتوان انجام داد. از سرقت بانک تا تیراندازی و ... را میتوان در فضا و سیاره ای جدید تجربه کرد. با اینکه زمان زیادی از این بازی نگذشته اما استارفیلد موفق شد مخاطبان زیادی را در ایکس باکس به خود جذب کند.

ارسال برای دیگران