Batman Arkham City Complete Edition

Batman Arkham City Complete Edition

اون لحظه ای که فکر میکنی کاملا تنها هستی، من بالای سرت هستم !
۱۰ | ۹.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Batman: Arkham City در ادامه سری بازی‌های بتمن در سال 2011 به بازار آمد. برتری این بازی نسبت به بازی قبلی آن یعنی Batman: Arkham Asylum که در سبک اکشن - ماجرایی (Action - Adventure) ارائه شده بود، جهان‌باز (Open World) بودن آن است. این بازی که از دیدگاه سوم شخص طراحی شده، از دیدگاه بسیاری از افراد بهترین بازی سال لقب گرفت. 

 

داستان این بازی با وجود شخصیت های بیشتر و اتفاقاتی که در آن می‌افتد نسبت به بازی قلبی پیچیده‌ تراست و بازیکن با فضای بزرگتری سر و کار دارد. وجود بتمن در مبارزه با جوکر و دیگر مشکلات پدید آمده در شهر به حدی می‌تواند جذاب باشد که بازیکن زمان زیادی را برای این بازی بگذارد. حالت‌های مختلفی برای این بازی در نظر گرفته شده که می توان به حالت Detective Mode که برای دنبال کردن سر نخ ها است یا حالت Take Down که برای مخفیانه از بین بردن دشمنان است اشاره کرد. در کنار این حالت‌ها برای ماجراجویی، معماهایی نیز طراحی شده است که باید در جای جای نقشه حل شوند، در نتیجه بازیکن به هیچ عنوان حس تکرار را تجربه نمی‌کند. 

 

این بازی بازیکنان را به پرواز در شهر وسیع Arkham می فرستد که پنج برابر بزرگتر از دنیای طراحی شده در عنوان قبلی است. شهری که پر از افراد شرور، گانگستر و جنایتکاران دیوانه است. این بازی دارای گالری باورنکردنی Rogues از خطرناک ترین جنایتکاران شهر گاتهام از جمله Catwoman، Joker، Riddler، Two-Face، Harley Quinn ، Penguin ، Mr. Freeze و بسیاری دیگر است، این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که واقعاً واقعا خود را در موقعیت و محیط بازی فرض کند. شوالیه ی تاریکی در حال اجرای عدالت در خیابان های شهر Gotham.

 

گرافیک این بازی، صداگذاری آن و حرکات دوربین به صورت مناسبی با توجه به مراحل و وضعیت بازی در نظر گرفته شده است که طرفداران بتمن و این بازی را تا حد بسیار زیادی راضی نگه می‌دارد. سلاح‌های کارآمدی برای بتمن که قدرت ماورالطبیعه خاصی ندارد و با استفاده از ابزار خاص در مبارزات شرکت می‌کند، قدرت انتخاب و تنوع را در بازی برای بازیکن بالا برده است به صورتی که به نظر نمی‌آید ضعفی در مبارزات وجود داشته باشد. در کل اگر به دنبال بازی هستید که تنوع کافی را داشته و شما را راضی نگه دارد، این بازی را با توجه به فضای طراحی شده آن به هیچ عنوان از دست ندهید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+ Intel Pentium Dual-Core T4500 @ 2.30GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6400+
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD FirePro 3D V3800 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 6850 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 18 GB

Batman Arkham City Complete Edition

18/10/2011
Rocksteady Studios
+18
حجم دانلود: 12.8 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AmirGamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ گزارش

سلام. مشکل سیو نداره؟

پاسخ اپراتور (۱۴ بهمن ۱۴۰۲)
سلام خیر
بازی ها قبل اینکه قرار بگیرن تست میشن
ارسال پاسخ
2