Batman Arkham Origins Complete Edition

Batman Arkham Origins Complete Edition

تا من هستم، جنایتکاران از شب واهمه دارند
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Batman: Arkham Origins  یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ توسط WB Games Montréal توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment  منتشر شده است. این بازی بر اساس Batman ابرقهرمان DC Comics، دنباله‌ای بر بازی ویدیویی Batman: Arkham City در سال ۲۰۱۱ است و سومین عنوان از سری Batman: Arkham است. داستان بازی که توسط Corey May ، Ryan Galletta و Dooma Wendschuh نوشته شده است، هشت سال قبل از Batman: Arkham Asylum در سال 2009 روایت می شود و یک بتمن جوان تر را دنبال می کند. هنگامی که جنایتکار بزرگ Black Mask جایزه ای برای از بین بردن Batman تعیین می کند و هشت نفر از بزرگترین قاتلان جهان را در شب کریسمس به شهر "گافم" می کشاند، Batman باید Black Mask را به دست عدالت بسپارد اما در عین حال که خودش توسط پلیس تعقیب می شود، باید با شرورهای دیگر مانند Joker و Anarky، که از هرج و مرج برای پیش برد نقشه های پلید خود استفاده می کنند روبرو شود.

 

این بازی از منظر سوم شخص با تمرکز بر توانایی‌های جنگی و مخفی کاری بتمن، مهارت‌های کارآگاهی و ابزارهایی برای مبارزه و اکتشاف انجام می‌شود. بتمن می‌تواند آزادانه در دنیای باز شهر "گافم" حرکت کند، با شخصیت‌های دیگر تعامل داشته باشد و ماموریت‌ها را بر عهده بگیرد. جدای از داستان اصلی، بتمن می تواند به پلیس کمک کند تا با جنایات مقابله کند و با دیگر ابرشرورهایی که امنیت شهر را وحشت به خطر انداخته اند، مقابله کند. در Arhkam Origin توانایی بتمن را برای بازسازی صحنه ی جنایات، بررسی و شناسایی مجرم ها محک می خورد.

 

توسعه Arkham Origins در سال 2011 توسط WB Games Montréal  آغاز شد. وظایف توسعه آنرا استودیو Rocksteady برعهده گرفت و بنابراین برای مدت قابل توجهی قادر به انتشار بازی جدیدی نبود. تیم تصمیم گرفت که این بازی را پیش درآمدی برای کشف جنبه‌های خاصی از شخصیت بتمن، مانند آسیب‌پذیری و بی تجربگی ‌اش، بسازد، چیزی که در بازی‌های قبلی دیده نشده بود. این داستان از کمیک های Batman: Legends of the Dark Knight و "Batman: Year One" الهام گرفته شده است و با نظرات نویسنده Geoff Johns ساخته شده است. 

 

Arkham Origins تاکتیک های بازی مخفی کاری را در خود جای داده است. بتمن می تواند از شناور ماندن روی هوا در اطراف شهر گافم و سلاح طناب اندازخود به عنوان پیشران استفاده کند تا به محل های قابل دسترس متصل شود و بیشتر روی هوا باقی بماند. برخی از امکانات بتمن از بازی‌های قبلی Arkham در شروع Arkham Origins وجود دارند، در حالی که برخی دیگر در حین پیشروی در بازی در دسترس قرار می‌گیرند. ابزارهای مشترک در نسخه های قبلی عبارتند از: Cryptographic Sequencer که برای هک کردن کنسول های امنیتی استفاده می شود. Batclaw، برای قلاب کردن روی سطوح استفاده می شود. Batarang ، سلاح پرتابی از راه دور، همتای کنترل از راه دور آن. Explosive Gel ژل انفجاری که برای از بین بردن سطوح ضعیف و از بین بردن دشمنان استفاده می‌شود. گلوله‌های دودزا، برای خروج و ورود مخفیانه یا فرار از تیررس تیراندزان استفاده می‌شود. Disruptor که می‌تواند اسلحه‌ها و مین‌های انفجاری را از راه دور غیرفعال کند و شتاب‌دهنده Grapnel، که درنسخه های قبلی Grapnel Boost نام داشت. از تجهیزات جدید بتمن می توان به Remote Claw اشاره کرد. این آیتم به بتمن اجازه می‌دهد تا دو شی را هدف قرار دهد و آنها را به هم نزدیک کند، و به او اجازه می‌دهد تا دشمنان را به یکدیگر بدوزد و بهم بکوبد یا با اتصال یک شیء به یک فرد  به او ضربه وارد کند. (اتصال دو نقطه دیواری باعث ایجاد طناب محکمی برای عبور بتمن می‌شود). دستکش های الکتریکی، به بتمن اجازه می‌دهد تا حملات الکتریکی را دفع کند، برخی از دشمنان را بیهوش کند و آن‌هایی که سپر دارند را بی‌حس کند، و اجسام الکترونیکی را از کار بیاندازد.

 

این بازی یک سیستم سفر سریع را معرفی می‌کند که به بتمن اجازه می‌دهد از راه دور هواپیمای خود (Batwing) را احضار کند تا سریع‌تر از پرواز کردن خود را به مناطق دیگر دنیای بازی برساند. تاسیسات برج دشمن از احضار Batwing در برخی مناطق جلوگیری می کند و باید غیرفعال شود تا Batwing در دسترس قرار بگیرد. برخی از برج‌ها تنها زمانی غیرفعال می‌شوند که بازیکن تجهیزات لازم برای دستیابی به آنها را داشته باشد.

 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo T7700 @ 2.40GHz/ AMD Athlon X2 240 Intel Core i5-750 @ 2.67GHz / AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 10
ذخیره‌سازی 20 GB

Batman Arkham Origins Complete Edition

25/10/2013
WB Games Montréal
+15
حجم دانلود: 9.73 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amirparsa8385 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ گزارش

اگه زود‌تر منتشر بشه عالی میشه

ارسال پاسخ
3
AMIN.DORK نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ گزارش

میشه زود‌تر برای دانلود امده شه ممنون

ارسال پاسخ
3