Batman Arkham Asylum Game of the Year Edition

Batman Arkham Asylum Game of the Year Edition

راه فراری نداری "جوکر" ، پیدات می کنم !
۱۰ | ۹.۳
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Batman: Arkham Asylum یک بازی اکشن-ماجراجویی در سال ۲۰۰۹ است که توسط Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Eidos Interactive در همکاری با Warner Bros. Interactive Entertainment آنرا منتشر کرده است. Arkham Asylum که بر اساس Batman ابرقهرمان DC Comics و توسط نویسنده کهنه کار Batman، پل دینی نوشته شده است، از افسانه های طولانی مدت کتاب های مصور الهام گرفته شده است. در خط داستانی اصلی بازی، بتمن با دشمن اصلی خود، جوکر، مبارزه می‌کند، که نقشه‌ای مفصل برای به دست گرفتن آسایشگاه آرکام و به دام انداختن بتمن و مواجه کردن او با دشمنانی که خود بتمن باعث زندانی شدنشان است کشیده و همچنین تهدید می کند که بمب گذاری های عظیمی در شهر گافم انجام داده است. صداپیشگی بیشتر شخصیت های اصلی بازی توسط بازیگرانی انجام می شود که در رسانه های دیگر مبتنی بر دنیای انیمیشن DC ظاهر شده اند. کوین کانروی، مارک همیل و آرلین سورکین به ترتیب در نقش های بتمن، جوکر و دستیار او هارلی کوین بازی کردند.

 

این بازی از منظر سوم شخص با تمرکز اصلی بر توانایی‌های جنگی و مخفی کاری بتمن، مهارت‌های کارآگاهی و ابزارهایی که می‌توانند در مبارزه و اکتشاف استفاده شوند، ارائه شده است. بتمن می‌تواند آزادانه در محل آسایشگاه Arkham حرکت کند، با شخصیت‌ها تعامل داشته باشد و ماموریت‌ها را انجام دهد و با پیشروی در داستان اصلی یا به‌دست آوردن تجهیزات جدید، قفل مناطق جدید را باز کند. بازیکن می تواند ماموریت های جانبی را به دور از داستان اصلی انجام دهد تا قفل محتوای اضافی و آیتم های کلکسیونی را باز کند. مبارزه بر روی زنجیره‌ای از حملات علیه دشمنان متعدد و درعین دفاع کردن برای پرهیز از آسیب توسط دشمنان تمرکز دارد، در حالی که مخفی کاری به بتمن اجازه می‌دهد خود را در اطراف یک منطقه پنهان کند و از ابزارها و محیط برای از بین بردن بی‌صدا و بی دردسر دشمنان استفاده کند.

 

ساخت بازی در استودیوی Rocksteady در می 2007 با یک تیم 40 نفره آغاز شد که با پایان پروژه پس از تقریباً 21 ماه به 60 نفر افزایش یافت. از جمله، طراحی بازی از آثار نیل آدامز و فرانک میلر توسط بتمن و رمان گرافیکی Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth نوشته ی گرانت موریسون، الهام گرفته شده است. ساخت Arkham Asylum که بر روی Unreal Engine 3 ساخته شد، دستخوش تغییرات مختلفی شد، هم گیم‌پلی، هم سیستم مبارزه و هم داستان اصلی را اصلاح کرد و در نتیجه عناصر داستان و برخی از دشمنان اصلی بتمن که با دیگر سخصیت ها سازگاری نداشتند را حذف کردند. 

 

Arkham Asylum در آگوست 2009 برای کنسول های بازی های ویدئویی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در سراسر جهان منتشر شد و یک ماه بعد نسخه ویندوزی آن عرضه شد. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، به خصوص به خاطر روایت و مبارزاتش. منتقدان آن را "بزرگترین بازی کامیک بوک تمام دوران" و "بهترین بازی ابرقهرمانی دوران مدرن" نامیدند. این بازی برنده جوایز متعددی از جمله بهترین بازی اکشن ماجراجویی، بهترین بازی و بازی سال از رسانه‌های مختلف شد و رکورد جهانی گینس را برای "تحسین‌شده‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ" از آن خود کرد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی ساخته شده تا کنون ذکر شده است. این بازی چندین بار منتشر شد، از جمله نسخه بازی سال در مارس 2010، نسخه Mac OS X در نوامبر 2011، و نسخه بازسازی شده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در اکتبر 2016. موفقیت Arkham Asylum باعث راه اندازی Batman: Arkham شد. مجموعه‌ای که شامل دنباله‌ها و عناوین فرعی بازی‌های ویدیویی، کتاب‌های کمیک، کالاهایی مثل اکشن فیگورها و اسباب بازیها و لباسهای شخصیت ها و همچنین فیلم‌ها است که در اکتبر 2011 با دنباله مستقیم Arkham City آغاز شد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 3.00GHz / AMD Athlon 64 3500+ Intel Core2 Duo E6600 @ 2.40GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6600 (128MB / AMD Radeon X1300 (128MB) NVIDIA GeForce 7900 GT (512MB) / AMD Radeon X1800 GTO (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 9 GB

Batman Arkham Asylum Game of the Year Edition

25/08/2009
Rocksteady Studios
+15
حجم دانلود: 4.9 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

علی ذوالفقاریان نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ گزارش

لطفا زودتر بزارید لینک دانلودش رو
با تشکر

ارسال پاسخ
3