Batman Arkham Knight

Batman Arkham Knight

"گاتم" فقط یک شوالیه ی تاریکی دارد !
۱۰ | ۹.۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Batman: Arkham Knight یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۵ توسط Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی که بر اساس Batman ابرقهرمان DC Comics ساخته شده است، چهارمین قسمت از سری Batman: Arkham است. آرکام نایت که توسط Sefton Hill، Ian Ball و Martin Lancaster نوشته شده است، از افسانه‌های Comic الهام گرفته شده است. داستان نه ماه پس از وقایع Batman: Arkham City در سال 2011، داستان اصلی بازی بتمن را دنبال می کند که او با Scarecrow روبرو می شود که به شهر گاتم حمله کرده و باعث تخلیه شهر شده است. Scarecrow با کمک شوالیه اسرارآمیز Arkham، نقشه ای می کشد تا همه جنایتکاران گاتم را متحد کند تا در نهایت بتمن را نابود کنند.

 

این بازی از منظر سوم شخص با تمرکز اصلی بر نبردهای رزمی ، توانایی های مخفی کاری، مهارت های کارآگاهی و ابزارهای بتمن ارائه می شود. بتمن می‌تواند آزادانه در دنیای باز شهر گاتهام حرکت کند، با شخصیت‌ها تعامل داشته باشد و ماموریت‌ها را برعهده بگیرد و با پیشروی در داستان اصلی یا دستیابی به تجهیزات جدید، قفل مناطق جدید را باز کند. بازیکن می تواند ماموریت های جانبی را به دور از داستان اصلی انجام دهد تا قفل محتوای اضافی و آیتم های کلکسیونی را باز کند. سیستم مبارزه ی بازی روی زنجیره‌ای حملات علیه دشمنان متعدد و دفاع کردن حملات وارده از سوی آنها تمرکزدارد، در حالی که مخفی کاری به بتمن اجازه می‌دهد خود را در اطراف یک منطقه پنهان کند و از ابزارها و محیط برای بی‌سروصدا از بین بردن دشمنان استفاده کند. Arkham Knight خودروی بتمن (Batmobile) را به عنوان یک وسیله نقلیه قابل بازی معرفی می‌کند که برای حمل و نقل، حل معماها و مبارزات استفاده می‌شود.

 

ساخت Arkham Knight در سال 2011 پس از اتمام Arkham City آغاز شد و طی چهار سال انجام شد. Rocksteady تصمیم گرفت از نویسندگان خود برای داستان اصلی با همکاری جف جانز نویسنده کتاب های مصور استفاده کند و جایگزین پل دینی شود که در Arkham Asylum و Arkham City کار کرده بود. معرفی Batmobile نیازمند تغییر در روش طراحی شهر گاتم توسط تیم بود، زیرا طراحی‌های شهری بازی‌های قبلی بسیار باریک و محدود بودند و از نظر فنی امکان تردد با خودرو در آنها وجود نداشت.

 

Arkham Knight در 23 ژوئن 2015 در سراسر جهان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز منتشر شد. نسخه‌های کنسولی بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی دریافت کردند، با تمجید از جلوه‌های بصری، گیم‌پلی، مبارزات و طراحی جهان بازی. در زمان انتشار، این بازی سریع‌ترین بازی در سال 2015 و سریع‌ترین فروش در سری Arkham بود که تا اکتبر 2015 به بیش از 5 میلیون واحد فروش جهانی رسید. همچنین در بسیاری از لیست‌های بهترین بازی‌های ویدیویی 2015 و 2010 قرار گرفت. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-750 @ 2.67GHz / AMD Phenom II X4 965 Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon RX 460 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (3GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 53 GB

Batman Arkham Knight

23/06/2015
Rocksteady Studios
+18
حجم دانلود: 29.5 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

jerom666 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۹ گزارش

سلام بازی رو دانلود کردم اما بلد نیستم نصبش کنم یه راهنماییی می‌کنید

پاسخ اپراتور (۲۰ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خودش بعد دانلود نصب میشه
ارسال پاسخ
علی جعفری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

سلام آیا تمام دی ال سی‌های موجود رو داره این نسخه؟

پاسخ اپراتور (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر.
ارسال پاسخ
amirshaj74 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ گزارش

سلام ببخشید چجوری فارسی ساز را روی بازی نصب کنیم

پاسخ اپراتور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام روی این نسخه فارسی نصب نمیشه.
ارسال پاسخ
1
Ali نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ گزارش

سلام.بازی اجراا میشه کامل.اما فقط با کیبوردش میشه بازی کرد...تطفا راهنمایی بفرمایید چطور دسته رو وصل کنم بهش🙏

پاسخ اپراتور (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)
سلام اگر بازی پشتیبانی کنه احتمالا با برنامه xc360ce نسخه 4.17. بشه دسته رو شناسوند.
ارسال پاسخ