Team Sonic Racing

Team Sonic Racing

من دست نیافتنی هستم
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.


بازی Team Sonic Racing یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس شخصیت های دنیای سونیک ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ توسط SEGA، بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوویچ و PC عرضه شده است. بازی دارای دو بخش داستانی و مسابقه ای است. در بخش داستانی، بازی سبک تمام بازی های دنیای سونیک را دنبال می کند و نمی توان شخصیت ها و تیم های بخش داستانی را تغییر داد ولی در بخش مسابقه ای محدودیتی در نحوه انتخاب و چیدمان شخصیت ها و تیم ها وجود ندارد. در بازی علاوه بر عملکرد شخصی، عملکرد تیمی نیز اهمیت دارد و همکاری اعضای تیم، در برنده شدن اثر دارد. در پیست مسابقه بازیکنان باید به هم تیمی های خود کمک کنند تا رتبه بهتری کسب کنند. آنها همچنین می توانند با جمع آوری آیتم های افزایش قدرت، اسحله های مختلفی به دست بیاورند و با استفاده از آنها باعث کند شدن و یا چرخیدن حریفان به دور خود شوند تا بتوانند رتبه بهتری کسب کنند. داستان بازی از جایی شروع می شود که سونیک و دوستانش یک دعوت نامه مرموز برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی دریافت می کنند. آنها به فرستنده دعتونامه مشکوک می شوند ولی قبول می کنند که در مسابقات شرکت کنند. با وارد شدن دکتر اگمن به مسابقات شک آنها چند برابر می شود و آنها مطابق معمول سعی می کنند، دکتر اگمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

 

Team Sonic Racing یک بازی مسابقه ای با مضمون Sonic the Hedgehog است که دارای حالت های تک نفره و چند نفره می باشد. پس از انتخاب یکی از 15 شخصیت از بازیگران سریال، بازیکنان در مسابقات با استفاده از ماشین‌های اسپورت در دوره‌هایی که به صورت موضوعی بر اساس مکان‌های Sonic هستند، شرکت می‌کنند. سه نوع کلاس مسابقه وجود دارد: سرعت، تکنیک و قدرت. هر شرکت کننده دارای توانایی های منحصر به فرد خود است. برای مثال، مسابقه‌دهنده‌های تکنیکی مانند Tails می‌توانند بدون کاهش سرعت بر روی سطوح ناهموار مانند چمن ها رانندگی کنند. بازیکن گیم پلی را از منظر سوم شخص مشاهده می کند و برای افزایش سرعت از روی پانل ها می دود، در هوا ترفندهایی انجام می دهد و برای انجام چرخش های تیز دریفت می کند. آیتم هایی به نام Wisps را می توان از قوطی ها با "?" جمع آوری کرد.

 

GamePlay بازی با بازی‌های مسابقه‌ای سنتی به دلیل تمرکز روی GamePlay مشارکتی متفاوت است: بازیکن بخشی از یک تیم مسابقه‌ای است و باید با هم کار کنند. در حالی که هر بازیکن در یک تیم هنوز کنترل یک مسابقه‌دهنده را به دست می‌گیرد، آنها باید به نحوه عملکرد هم تیمی‌ها توجه کنند و قدرت‌های خود را به اشتراک بگذارند. تیم‌ها به‌جای برنده شدن در مسابقه‌ها فقط در صورت اول شدن، امتیازاتی را بر اساس نحوه کار با یکدیگر دریافت می‌کنند. بنابراین، کارآمدترین تیم برنده می شود. چهار تیم سه نفره، برای مجموع دوازده مسابقه‌دهنده در یک زمان، با هم رقابت می‌کنند. هر شخصیتی می تواند در یک تیم باشد. بازیکن همچنین این گزینه را دارد که هر هم تیمی یک شخصیت باشد. کار با هم باعث می شود که نوار"Ultimate" پر شود. هنگامی که پر میشود، قابلیت ایجاد یک انفجار سرعتی موقت را فعال کرد. مدت زمان این نوار را می توان با ضربه زدن به مسابقه دهنده های رقیب افزایش داد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4130T @ 2.90GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-8600K @ 3.60GHz / AMD Ryzen 5 1600X
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 32 GB

Team Sonic Racing

21/05/2019
Sumo Digital
Sega
+7
حجم دانلود: 5.34 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

نقدهای کاربران

۵ | ۱.۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mosixx نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ گزارش

اجرا نمیشه که !
آنتی ویروسمم غیر فعاله

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس کرک رو میزنه انتی ویروس غیر فعال کنید و از لانچر چرخ دنده رو بزنید و بازنشانی کرک.
ارسال پاسخ
قدیمی خفن نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ گزارش

یکبار از جی‌باز نصب کرده بودم و بدون مشکل بازی میشد حالا که جی‌باز رو بروز کردم دیگه این بازی اجرا نمیشه.

پاسخ Itachi (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲)
سلام
به احتمال زیاد کرک بازی رو آنتی ویروستون زده باشه آنتی ویروس خودتون رو غیر فعال کنید و دوباره کرک بازی رو بریزید اگر مشکلتون حل نشد به آی دی تلگرام پیام بدید GBaz_Support
پاسخ mottaghinejad (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)
سلام مشکل اینه که از تو صفحه بازی‌های من وقتی روش میزنم یه صفحه میاد بدون اطلاعات و بدون دکمه اجرای بازی، ولی وقتی از توی فروشگاه دنبالش گشتم و وارد صفحه بازی شدم و روی دکمه دانلود زدم بدون دانلود مجدد بازی بدرستی اجرا شد.
پاسخ Itachi (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)
شما یه لطفی کنید و به پشتیبانی ما داخل تلگرام پیام بدید تا مشکل شما رو حل کنن GBaz_Support
ارسال پاسخ