Demeo x Dungeons and Dragons Battlemarked
هر کارت یک تصمیم، هر تصمیم سرنوشت یک ماجراجویی
قابل اجرا در ویندوزنسخه v4.1.31695-ElAmigos
توجه:
کسانی که بازی براشون به صورت VR اجرا میشه به پوشه بازی رفته روی فایل battlemarked کلیک راست کرده و گزینه Create shortcut را زده و بعد از ایجاد شورتکات روی ان کلیک راست کرده و از گزینه proprties تب shortcut گزینه target به اخر این بخش رفته و کلیک کنید و یک اسپیس زده و عبارت nonvr- را اضافه کنید و اوکی بزنید و از همان شورتکات بازی را اجرا کنید

درباره بازی
ماموریتهای حماسی. ماجراجوییهای فوری.
جادوی Dungeons & Dragons را اینبار به شکلی متفاوت تجربه کن؛ در یک بازی رومیزی دیجیتالی تاکتیکی و همکاریمحور که در دنیای Forgotten Realms جریان دارد. قهرمانانت را فرماندهی کن، نقشههای شوم را برملا کن و در نبردهای نوبتی و داستانی که با انتخابهایت شکل میگیرد، اتحادهای قدرتمند بساز.
عناصر نمادین D&D با استراتژی ساده و روان
از مکانهای آشنا و کلاسیکهای D&D — مثل Paladin، Sorcerer، Ranger، Fighter، Bard و Rogue — گرفته تا انفجارهای آتشین و درمانهای الهی، Battlemarked تجربهای سریع و آمادهٔ بازی ارائه میدهد؛ مناسب برای بازیکنان در هر سطحی.

نبرد تاکتیکی نوبتی
از تواناییهای منحصربهفرد کارتها استفاده کن و در نبردهای نوبتی که به برنامهریزی استراتژیک پاداش میدهند، روش مبارزهات را تطبیق بده. با ترکیب تواناییها، کنترل میدان نبرد را به دست بگیر و با هر کارت جدید تاکتیکت را تغییر بده تا از پس چالشهای همیشه در حال تغییر بربیایی.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz | AMD Ryzen 5 1600 | Intel Core i7-6700 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 7 2700X |
| حافظه | 8 GB | 16 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 1050 Ti (4GB) | Radeon RX 580 (6GB) | GeForce GTX 1660 (6GB) | Radeon RX 5600 XT (8GB) |
| DirectX | DirectX 12 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 5 GB | |
درود خسته نباشید
یک مشکلی که هست من اول که بازی و دانلود کردم برام خیلی عجیب بالا اومد انگار فقط یک چهارم تصویر و بهم نشون میداد وقتی تحقیق کردم مثل اینکه این بازی یک نسخه برای وی ار هم داشته و فکر میکنم برای من روی نسخه وی ار بازی میشه نمیدونم باگه یا نه ایا راه حلی داره ؟
یا باید حذف کنم دوباره نصب کنم؟
چرا اینجوریه انگار صفحه بازی بزرگه کارکترا تو کادر نیستن
کل صفحه نمایش رو نشون نمیده و قابلیت تغییر landscape برای بازی رو نداره افتضاح