محاصره سیاه‌چال

Dungeon Siege

۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Dungeon Siege

بازی Dungeon Siege در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Gas Powered Games با همکاری Obsidian Entertainment توسعه یافته و به وسیله Square Enix با همکاری Edios Interactive در اکتبر 2011 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. در این بازی میتوانید بین 4 کارکتر موجود که هرکدام داستان مخصوص به خود را دارند یکی را انتخاب کرده و بازی را شروع نمایید. محیط بازی دانجن سیج بزرگ است و دارای آزادی عمل میباشید. بعد از آنکه با هرکدام از کرکترهای انتخابی تا قسمتی از بازی پیشروی کنید 3 کارکتر دیگر نیز به شما ملحق شده و بازی را با شما ادامه میدهند.


دانلود بازی Dungen Siege برای PC


گیم‌پلی بازی Dungeon Siege

شما به عنوان یک کشاورز بازی را شروع میکنید. در سراسر جهان سفر کنید و مهارت‌های جدیدی به دست آورید. این بازی، بازیکن را مجبور می‌کند تا یکی پس از دیگری وارد نبرد شود. دنیایی از ماجراجویی که در آن می‌توانید مناظر وسیع را در یک داستان بی‌وقفه کشف کنید، در انتظار شماست. شخصیت‌ها میتوانند از سلاح‌ها، زره‌ها، حلقه‌ها و طلسم‌ها استفاده کنند که امتیاز حمله یا دفاع را فراهم می‌کنند. همچنین آیتم‌های قابل استفاده‌ای مانند معجون برای بازگرداندن سلامتی یا مانا وجود دارد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Dungeon Siege رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft® Windows® XP SP1 or newer
پردازنده 333 MHz or faster processor
حافظه 128 MB of system RAM
گرافیک 8MB video card
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 1.5 GB

محاصره سیاه‌چال

05/04/2002
Gas Powered Games
Square Enix
+15
حجم دانلود: 1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄