چشم سایبری الهی

E.Y.E Divine Cybermancy

۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی E.Y.E Divine Cybermancy

بازی E.Y.E Divine Cybermancy که توسط کمپانی Streum On Studio برای PC منتشر شده است. این بازی سبک اکشن اول شخص داشته و بسیار هیجان انگیز میباشد. برای ساخت بازی از موتور شرکت Valve کمک گرفته شده است. بازی E.Y.E. Divine Cybermancy دارای ژانر علمی تخیلی بوده و بر پایه‌ی نقش آفرینی میباشد ساخت بازی دو سال به طول انجامید و در نهایت در سال 2011 منتشر شد. بازیکنان در این بازی نقش سرباز در یک کمپانی مخفی و دارای قدرت به اسم E.Y.E را دارا میباشند. این کمپانی دارای تجهیزات قوی و مخفی میباشد. گیم‌پلی بازی به این صورت است که در ابتدا باید کارکتر خود را ساخته و وارد بازی شوند و باید با افراد موجود در آنجا حرف زده و اطلاعات به دست آورید روند بازی بر پایه صحبت‌ها و تصمیماتی که گرفته می‌شود وابسته میباشد.


گیم‌پلی بازی E.Y.E Divine Cybermancy

بازی به صورت دید اول شخص است. بازیکن بازی را همیشه در خواب و رویا شروع میکند و برای بیدار شدن باید از دری که در آن رویا میبیند عبور کند تا بیدار شود. در ابتدا اطلاعات کمی برای بازیکن در مورد محیط وجود دارد به همین خاطر آن‌ها باید با صحبت با شخصیت‌ها و دسترسی به داده‌های تاریخی در مورد محیط اطلاعات کسب کنند.


دانلود بازی E.Y.E Divine Cybermancy برای PC


مرکز فرماندهی و تجهیزات

سلاح‌ها و فناوری‌های جدید را می‌توان با استفاده از Brouzouf که با کشتن دشمنان، تکمیل ماموریت ها یا هک کردن پایانه‌های بانک به دست می‌آید خریداری کرد. همچنین در این محیط شخصیت‌های زیادی برای صحبت کردن وجود دارد. یک اتاق تمرین برای تست کردن سلاح‌ها، تغییر تجهیزات موجود بازیکن و زره‌ها. یک بخش پزشکی که در آن می‌توانید توانایی‌های سایبرنتیک جدید را خریداری کنید.


توانایی‌ها

توانایی‌های ویژه بازیکن در صفحه‌ای وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را فعال کنید. بسیاری از توانایی‌ها نیاز به استفاده از انرژی دارند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری EYE Divine Cybermancy رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64-bit / Vista 32/64 / XP Windows 7 32/64-bit / Vista 32/64 / XP
پردازنده Pentium 4 3.0GHz, Athlon 64 3000+ or better Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon 64 X2 4600+
حافظه 1 GB for XP / 2 GB for Vista 1 GB for XP / 2 GB for Vista
گرافیک DirectX 9 compatible video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI Radeon X800, NVIDIA GeForce 6600 or better DirectX 9 compatible video card with Shader model 3.0. NVIDIA GeForce 7600, ATI Radeon X1600 or better
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5 GB

چشم سایبری الهی

29/07/2011
Streum On Studio
Streum On Studio
+18
حجم دانلود: 2.19 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄