Steelrising

Steelrising

۱۰ | ۶
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Steelrising یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط Spiders توسعه یافته و توسط Nacon منتشر شده است. این بازی برای رایانه های شخصی ویندوزی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و سری S در سپتامبر 2022 منتشر شد.

 

Steelrising از منظر سوم شخص انجام می شود. همینطور که بازیکن در بازی پیشرفت می کند و دشمنان را شکست می دهد، Anima Essence را جمع آوری می کند، که می توان از آن برای ارتقاء سلاح ها و مهارت های بازیکن استفاده کرد، اگرچه ارتقاء شخصیت فقط در پست های بازرسی بین مراحل "Vestal" در سراسر جهان انجام می شود. این پست های بازرسی Vestal همچنین به شخصیت بازیکن اجازه استراحت می دهد تا سلامتی خود را دوباره پر کند. توصیه می شود بازیکنان به صورت تهاجمی در بازی بازی کنند، زیرا سطح استقامت بلافاصله پس از خنک شدن موتور شخصیت بازی دوباره پر می شود. این بازی دارای یک "حالت کمکی" است که به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت دستی عوامل مختلف گیم پلی را تنظیم کنند تا سختی بازی را کاهش دهند.

 

در مقابل سربازان مکانیکی پادشاه، به دقت مرگباری نیاز است. جاخالی دادن ها، پرش ها و حملات ویرانگر را با هم ترکیب کنید تا بتواید در پاریس به نیروهای سلطنتی غلبه کنید. هر مبارزه اعصاب شما را آزمایش می کند و به نظم و انضباط عالی نیاز دارد، در حالی که برای از بین بردن Boss های عظیم بازی به صبر و مهارت مورد نیاز است.

 

این بازی توسط استودیوی فرانسوی Spiders ساخته شده است که قبلا عناوینی از جمله The Technomancer و GreedFall را منتشر کرده بود. به گفته مدیر عامل و نویسنده اصلی Jehanne Rousseau، گیم پلی Steelrising به شدت از بازی های Soulsborne الهام گرفته شده است. ناشر Nacon رسما این بازی را در جولای 2021 اعلام کرد. این بازی در ابتدا قرار بود در ژوئن 2022 منتشر شود، اگرچه پس از آن تا سپتامبر همان سال به تعویق افتاد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 3600X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 (6GB) / AMD Radeon RX 5600 XT (6GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER (8GB) / AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 24 GB

Steelrising

تاریخ انتشار: به زودی
Spiders
Nacon
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄