Lego City Undercover

Lego City Undercover

یک پلیس مخـفی خـفـن
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Lego City Undercover یک بازی با سبک اکشن-ماجراجویی (Action-Adventure) است که در حالت تک‌نفره (Single player) به بازار آمد. نسخه اصلی بازی برای دستگاه (ConsoleWii U و در سال 2013 انتشار یافت، در سال 2017 نسخه مخصوص Windows نیز منتشر شد. دنیای بازی جهان‌باز (Open World) است و بازیکن در روند بازی می‌تواند به هر جایی از بازی رفته و مأموریت‌های موجود را انجام دهد. بازیکن کنترل یک پلیس مخفی را در اختیار دارد و با توانایی‌های مختلف این پلیس در جستجوی خلافکاران است. در بازی انواع وسیله نقلیه مثل موتورسیکلت، انواع خودرو و بال‌گرد برای سوار شدن وجود دارد. از جایی که شخصیت اصلی یک پلیس‌مخفی است، می‌تواند تغییر ظاهر دهد که با این کار توانایی‌هایی جدید مثل امکان باز کردن قفل‌ها برای بازیکن آزاد می‌شود. 


بازی بسیار تحت تأثیر سری GTA طراحی شده است با این تفاوت که به جای کنترل شخصیت یک خلافکار، بازیکن به کنترل یک پلیس که در جستجوی خلافکاران است، می‌پردازد. فضای بازی فضایی شاد و پر از شوخی‌های مختلف است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که شهردار در مقابل میزان جرمی که در شهر اتفاق می‌افتد، احساس ناتوانی کرده و با پلیس قدیمی و مشهور Chase McCain تماس برقرار می‌کند و از او می‌خواهد در حل مشکل کمک کند. Chase با رسیدن به شهر و اداره پلیس متوجه هرج و مرج شدید در شهر شده و همچنین با خبر می‌شود که گروهی به نام clowns بانک شهر را مورد دستبرد قرار داده‌اند. در ادامه تحقیقات مشخص می‌شود که شخصی به نام Rex Fury پشت تمام این جرایم است. پلیس مخفی سعی در نجات شهر از این مجرم قدیمی و خطرناک دارد و در ادامه داستان و در راه رسیدن به Rex با افراد مختلفی روبرو می‌شود. 


این عنوان یک بازی عالی در سبک خود که چه به لحاظ ظاهری و چه از لحاظ روند بازی دارای لذت زیادی است. بازیکن با انجام بازی احساس شادی و کودکی کرده و استرس‌های دنیای بیرون را فراموش خواهد کرد. گرافیک بازی مناسب بوده و از لحاظ صداگذاری‌های باید گفت که طراحان بی نقص عمل کرده‌اند. علاقه‌مندان به بازی‌های لگو نباید تجربه انجام این بازی را از دست بدهند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-760 @ 2.80GHz | AMD Athlon X4 740 Quad Core Intel Core i7-950 @ 3.07GHz | AMD FX-6100 Six-Core
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 Ti (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 18 GB

Lego City Undercover

04/04/2017
TT Games
+7
حجم دانلود: 16.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄