Lego DC Super Villains

Lego DC Super Villains

شـرور یـا قـهرمـان ؟!
۱۰ | ۷.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Lego DC Super-Villains یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی با موضوع لگو است که توسط Traveller's Tales ساخته شده است. چهارمین قسمت از سری بازی‌های لگو بتمن، یک اسپین‌آف است که کاملاً بر روی شروران دنیای DC تمرکز دارد. این اولین بار در این سری است که به شخصیت های شرور می پردازد. این بازی توسط Warner Bros. Interactive Entertainment در 16 اکتبر 2018 در آمریکای شمالی و 19 اکتبر در سراسر جهان منتشر شد. نسخه macOS بازی توسط Feral Interactive در 30 جولای 2019 منتشر شد.

 

در حالی که گیم پلی اصلی از همان سبک عناوین قبلی لگو پیروی می کند، از جمله اضافه شدن حالت چند نفره همکاری دو نفره، DC Super-Villains اولین عنوانی است که یک شخصیت سفارشی سازی شده را در داستان گنجانده است. خلاصه داستان حول محور تبهکاران دنیای دی سی است که پس از ناپدید شدن لیگ عدالت، نقش محافظان زمین را بر عهده می گیرند و باید گروهی رقیب از ابرشرورها از جهان دیگری را شکست دهند که در حین جست و جو خود را به عنوان قهرمانان به تصویر می کشند. در حالی که بدنبال یک آیتم قدرتمند برای استاد خود هستند.

 

پس از دستگیری یک فرد فوق العاده قدرتمند به نام " " Rookie، کمیسر گوردون بر انتقال آنها به جزیره استرایکر در متروپلیس نظارت می کند. از آنجایی که Rookie توانایی جذب انرژی برای به دست آوردن ابرقدرت های جدید را دارد، گوردون به لکس لوتر زندانی در ازای نظارت بر آنها و ارزیابی تهدید بالقوه آنها، مجازات زندانی کمتری پیشنهاد می دهد. قبل از اینکه بتواند با این معامله موافقت کند، مرسی گریوز محافظ لوتور می‌آید تا او و Rookie را از زندان خارج کند، و این سه نفر در کنار چندین شرور زندانی دیگر فرار می‌کنند، اگرچه توسط لیگ عدالت تعقیب می‌شوند. در همین حین، جوکر و هارلی کوین چندین آیتم را از وین تک می‌دزدند. گروه ترکیبی شرور با ورود ناگهانی «جستیس اندیکیت»، یک تیم ابرقهرمانی از یک جهان موازی، شکست می‌خورند و تنها تعداد کمی از آن‌ها فرار می‌کنند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4130 @ 3.40GHz | AMD FX-4130 Quad-Core Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 3 1200
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 Ti (2GB) / AMD Radeon R9 280X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7770 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 18 GB

Lego DC Super Villains

16/10/2016
TT Games
+12
حجم دانلود: 16.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄