The Lego Movie 2 Videogame

The Lego Movie 2 Videogame

نگران نباش، همه چیز درست میشه
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.



The Lego Movie 2 Videogame یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی به سبک لگو است که توسط Traveller's Tales توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این عنوان بر اساس فیلمی به همین نام در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است، این یک دنباله مستقل مستقیم و دومین قسمت بازی ویدیویی لگو است که در ۲۶ فوریه ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این آخرین بازی ویدیویی مجموعه Lego است که توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است، قبل از اینکه برادران وارنر حقوق امتیاز The Lego Movie را در سال 2020 به یونیورسال پیکچرز بفروشد.

 

این بازی از Lego Worlds و Lego Dimensions الهام گرفته است و دارای شخصیت‌های اضافی جدید و مکانیک‌های رزمی پیشرفته و همچنین شخصیت‌های نقش اول است. جهان ها و شخصیت های هر دو عنوان ذرک شده در این بازی حضور دارند. بازیکنان ساختارهای مختلفی را برای دسترسی به سطوح جدید ایجاد می کنند. اولین DLC این بازی با عنوان " Prophecy Pack" شخصیت های برجسته ای مانند Young Vitruvius و Lord Business را از عنوان اول وارد بازی کرد. دیوید چپمن به بازی امتیاز پنج از پنج ستاره داد و اظهار داشت: "اگر قبلا Lego Worlds را بازی کرده باشید، فوراً عناصر جدید در بازی ویدیویی Lego Movie 2 را تشخیص خواهید داد. بازیکنان برای اضافه کردن از یک اسکنر استفاده می کنند. یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای جدید و پیمایش در سیستم ساخت ممکن است کمی طول بکشد، اما خیلی پیچیدگی ندارد و به راحتی قابل فهم و بسیار سرگرم کننده است. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i3-4130 @ 3.40GHz | AMD FX-4130 Quad-Core Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 3 1200
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GTX 660 Ti (2GB) / AMD Radeon R9 280X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7770 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 16 GB

The Lego Movie 2 Videogame

19/02/2019
TT Games
+7
حجم دانلود: 4.77 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

yahya37 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ گزارش

سلام من بازی رو نصب کردم ولی تو بازی نمیره ارور میده

پاسخ اپراتور (۲۱ اسفند ۱۴۰۲)
سلام چه اروری؟
ارسال پاسخ