Lego The Incredibles

Lego The Incredibles

شگفت انگیزان به مجموعه ی لـگـو می پیوندند
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

گیم پلی بازی بسیار شبیه به قسمت های قبلی لگو است، با پازل های طراحی شده برای بازیکنان جوان تر، امواج مختلف مبارزه با دشمنان و گیم پلی همکاری دو نفره. بازی به بازیکن اجازه می‌دهد تا ابرقهرمانان و تبهکاران مختلف را از هر دو فیلم (از جمله ابرقهرمان هایی که در هیچ فیلمی ظاهر نشده‌اند اما در پایگاه داده آژانس ملی Supers در ویژگی‌های ویژه انتشار DVD The Incredibles فهرست شده‌اند) کنترل کند. شخصیت های این بازی توانایی ها و ابرقدرت های خاص خود را دارند. برای مثال، Mr. Incredible دارای قدرت و آسیب‌ناپذیری فوق‌العاده است، Elastigirl می‌تواند بدن خود را به طرق مختلف شکل دهد، ویولت می‌تواند نامرئی شود و میدان‌های نیرو ایجاد کند، Dash می‌تواند با سرعت‌های باورنکردنی بدود، و Jack-Jack قدرت‌های بسیار متنوعی دارد. مانند تبدیل شدن به یک مشعل انسانی، انتقال از نقطه ای به نقطه ی دیگربرخی از این موارد است. این بازی همچنین شامل شخصیت‌های مختلفی از فیلم‌های دیگر پیکسار می‌شود، مانند فلیک از A Bug's Life، Merida از Brave، Lightning McQueen از Cars، James P. "Sulley" Sullivan از Monsters, Inc. و Woody از سری Toy Story.

 

دنیای باز این بازی در دو شهر خیالی، Municiberg و New Urbem، که بسیار نزدیک به یکدیگر قرار دارند، جریان دارد. جدا از پازل‌ها، ماموریت‌ها و چالش‌های معمولی، بازی یک ویژگی جدید به نام موج جنایت را اضافه می‌کند که در آن بازیکن به منطقه خاصی از یکی از شهرها سفر می‌کند که مورد حمله یک فوق شرور و عواملش قرار دارد. بازیکن باید تمام ماموریت های داده شده توسط افراد منطقه را برای تکمیل Crime Wave انجام دهد. معمولا، تلاش نهایی شامل شکست دادن ابر شرورهاست. در مجموع ده Crime Waves و پنج فوق شرور برای شکست دادن وجود دارد: سه نفر از فیلم‌ها و دو شخصیت اصلی، منحصر به فرد بازی (Brainfreezer و Anchor-Man). مانند دیگر عناوین لگو، Lego The Incredibles به بازیکنان این امکان را می دهد تا شخصیت های سفارشی خود را با قدرت ها و توانایی های مختلف بسازند.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3240 @ 3.40GHz | AMD Athlon X4 740 Quad Core Intel Core i5-4430 @ 3.00GHz | AMD FX-8120 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 560 Ti (1GB) / AMD Radeon HD 5870 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 16 GB

Lego The Incredibles

15/06/2018
TT Games
+7
حجم دانلود: 5.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄