Lego Marvel's Avengers

Lego Marvel's Avengers

شـروع یـک نـبـرد بـزرگ
۱۰ | ۶.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Lego Marvel's Avengers یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی با تم لگو است که توسط Traveller's Tales توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا، نینتندو 3DS، Wii U، Xbox One، Xbox 360، Macintosh منتشر شده است. و مایکروسافت ویندوز. این یک اسپین آف یا عنوان فرعی از Lego Marvel Super Heroes و دومین قسمت از مجموعه Lego Marvel است. این بازی بر اساس دنیای سینمایی مارول ساخته شده است که در درجه اول از توطئه های The Avengers و Avengers: Age of Ultron پیروی می کند.

 

این بازی دارای شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول و همچنین شخصیت هایی از کتاب های کمیک است. شخصیت ها عبارتند از مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، هالک، بلک ویدوع، هاوکی، جادوگر اسکارلت، کوئیک سیلور، فـور، اولتران، لوکی، فالکون، ویژن و ماشین جنگی و همچنین برخی از شخصیت های کمتر شناخته شده مانند دایناسورهاست. این عنوان شامل شخصیت های Avengers، یک تیم ابرقهرمانی است.

 

گیم پلی بازی شبیه به سری بازی های ویدئویی دیگر از این سری، طولانی مدت است و تمرکز آن بر حل معما و اکشن است. بازیکنان باید پازل هایی که در محیط بازی پخش شده اند را حل کنند تا در بازی پیشروی کنند. در این بازی شهر نیویورک به عنوان مرکز اصلی جهان بازیست، اما نقشه ی آن شامل هفت منطقه مهم دیگر نیز می شود که بازیکنان می توانند به آنها سفر کنند، از جمله آسگارد، مالیبو، آفریقای جنوبی، هلیکریر، مزرعه بارتون ها، واشنگتن دی سی و سوکوویا. همچنین این عنوان دارای صدها ماموریت جانبی و سطوح پاداش مانند نجات شهروندانی است که مشکلی برایشان پیش آمده است. داستان اصلی بخشی از تکمیل کردن بازی را به خود اختصاص می دهد و کلی ماموریت جانبی برای به پایان رساندن 100 درصدی این عنوان وجود دارد که باعث می شود ساعات گیم پلی آن افزایش یافته و آنرا جذاب و سرگرم کننده کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core 2 Quad Q6600 | AMD Phenom 9850 Quad-Core Intel Core i5-4400E @ 2.70GHz | AMD PRO A10-8730B
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 430 (1GB) / AMD Radeon HD 6850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 480 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 11
ذخیره‌سازی 14 GB

Lego Marvel's Avengers

16/01/2016
TT Games
+7
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amirstrange نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ گزارش

لطفا این بازی رو در دسترس قرار دهید با تشکر❤️

ارسال پاسخ