Shank

Shank

یـک انــتــقــام خـونـیـن
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Shank عنوان اولین قسمت از مجموعه‌ای جذاب در سبک اکشن و تا حدودی پلتفرمر (Platformer) است که در سال 2010 معرفی و عرضه شده. این بازی زاویه دوربین جانبی دارد؛ در واقع در دسته بازیهای 2 بعدی یا 2D قرار میگیرد، گرافیک آن به گونه‌ای ترکیبی از سبک کتاب‌های مصور است و کارتون ،اما با میزان خشونت بسیار بالا. این عنوان در حال حاضر برای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر شده و به صورت تک و دو نفره قابل انجام است اما بخش آنلاین ندارد.


شما در این بازی کنترل شخصیتی به نام Shank را به عهده دارید. پس از آنکه یکی از دوستان نزدیک shank به دست یک باند تبهکار کشته میشود، او دست به سلاح میبرد و سوگند میخورد تا زمانی که آخرین نفر از این دارو دسته خلافکار را نابود نکرده آرام ننشیند؛ البته در این راه پر خطر و سرشار از درگیری و زد و خورد، Shank تا دندان مسلح است و در این مورد جای نگرانی نیست. 


به طور کلی این بازی جزو عناوین نسبتا چالش برانگیز این سبک محسوب میشود. دشمنانی که با آنها سروکار دارید بسیار زیاد و کشتن برخی از آنها واقعا سخت است. بازی نسبت به سبکی که دارد از تنوع اسلحه بسیار خوبی برخوردار است؛ سلاح اصلی Shank چاقو و اره برقی بوده و در کنار آن سلاح گرم نیز دارد. مثلا سلاح کمری یا مسلسل سبک و شاتگان برخی از این سلاح‌ها هستند. هر کدام از این سلاح‌ها انیمیشن و حرکات خاص خود را دارند و ترکیب آنها با نوع حرکات کاراکتر بازی، حسی مانند رقصیدن دارد؛ رقص مرگ! طبیعتا آنچه از این دست بازیها انتظار میرود کنترل و گیم پلی روان است که Shank در این زمینه به بهترین نحو ظاهر میشود. کنترل‌های بازی بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز هستند. البته ناگفته نماند که برخی از Boss های بازی بیش از اندازه قدرتمند طراحی شده‌اند و کار شما از این حیث کمی سخت می شود. 


همانطور که کمی بالاتر اشاره کردیم، گرافیک بازی سبک کارتونی دارد. اما حس و حال انتقام جویی و خشم و خشونت به شکلی تاثیرگذار در همین سبک کارتونی و کمیک ملموس است. پس زمینه‌ مراحل بازی یکی از دیگری زیباتر و ترکیب رنگها بسیار چشم نواز است. پیشنهاد میکنیم اگر از طرفداران بازیهای اکشن 2D هستید و هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، حتما آن را در فهرست بازیهای آینده‌ی خود قرار دهید و بلافاصله هم به سراغ قسمت دوم بازی Shank 2 بروید؛ بی تردید از تجربه لذت بخش انجام این بازی پشیمان نخواهید شد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 1.70GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual-Core TK-53 Intel Core2 Duo E6300 @ 1.86GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
حافظه 1.5 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6800 (256MB) / AMD Radeon HD 3650 AGP (256MB) NVIDIA GeForce GT 230 (256MB) / AMD Radeon X1800 GTO (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 2 GB

Shank

25/10/2010
Klei Entertainment
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 1.45 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Shayaneb نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ گزارش

سلام ببخشید من این بازی نصب کردم ولی بازی اجرا نمیشه

ارسال پاسخ