Monster Hunter: Worldیک بازی اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۸ توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. پنجمین قسمت اصلی از سری Monster Hunter، در ژانویه 2018 برای پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان در سراسر جهان منتشر شد و نسخه ویندوز آن در آگوست 2018 منتشر شد. در بازی، بازیکن نقش یک شکارچی را بر عهده میگیرد و با کشتن یا به دام انداختن هیولاهایی که در یکی از چندین فضای محیطی پرسه می زنند روند بازی را طی میکند. بازیکن از طریق Loot که شامل قطعاتی از هیولا و سایر عناصری که برای ساختن سلاح و زره و تجهیزات دیگر استفاده می شود، پاداش دریافت می کند. بازیکن می تواند ابزار مناسبتری برای شکار بسازد تا بتواند هیولاهای سختتری را شکار کند، که به نوبه خود قطعاتی را فراهم میکند که به تجهیزات قدرتمندتری منجر میشود.
Monster Hunter: World که در E3 2017 معرفی شد، فرمولهای استاندارد این سری را از ریشه کنسولهای خانگی قدیمیتر و بازیهای دستی اخیر خود به کار میگیرد تا از قدرت پردازش بالاتر ارائه شده توسط کنسولها و رایانههای مدرن استفاده کند. تاخیر برای انتشار ویندوز به این دلیل بود که Capcom به دنبال اطمینان از بهینهسازی اولین ورودش به بازار ویندوز برای بازیکنان رایانه بود. تا آوریل 2020، بهروزرسانیهای بازی در بین تمام پلتفرمها همگامسازی می شدند.
Monster Hunter: World پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و آن را ستایش کردند که چگونه کپکام توانست بازی را برای بازیکنان جدید و بازارهای غربی قابل دسترس تر کند، بدون اینکه از عناصر اصلی گیم پلی سری و سختی لذت بخش آن بکاهد و به طور کامل از مزایای این بازی استفاده کند. ظرفیت محاسباتی کنسولهای مدرن برای ایجاد اکوسیستمهای زنده، حتی برخی آن را بهترین در این فرنچایز میدانند. Monster Hunter: World تنها بازی پرفروش تاریخ کپکام است که بیش از 21 میلیون نسخه تا ژوئیه 2022 ارسال شده است.
Monster Hunter: World یک بازی اکشن نقش آفرینی است که از منظر سوم شخص بازی می شود. همانند بازیهای قبلی این سری، بازیکن نقش یک شخصیت ساختهشده توسط بازیکن را بر عهده میگیرد که به «دنیای جدید» سفر میکند، سرزمینی خالی از سکنه و پر از هیولاها، تا به کمیسیون تحقیقاتی بپیوندد که از پایگاه فرماندهی مرکزی آنها زمین را مطالعه میکند. آسترا. کمیسیون تحقیقات، شکارچی را به شکار و کشتن یا گرفتن هیولاهای بزرگی که در خارج از آسترا پرسه میزنند، وا می دارد تا هم از کمیسیون محافظت کند و هم هیولاهای آنجا را مورد مطالعه قرار دهد. شخصیت بازیکن هیچ ویژگی ذاتی ندارد، اما در عوض این ویژگی ها بر اساس تجهیزاتی که شخصیت با آن مجهز شده است مشخص می شود. این شامل اسلحه ای است که از چهارده کهن الگوی سری (مانند شمشیر بلند، کمان یا چکش) انتخاب شده است، که سپس انواع حرکات و توانایی های رزمی را که بازیکن می تواند استفاده کند، و قطعات زره که می تواند در صورت تطبیق صحیح، منجر به مهارت های رزمی مفید شود. در حالی که برخی از تجهیزات اولیه را میتوان با استفاده از پول درون بازی خریداری کرد، بیشتر تجهیزات از Loot هایی با کشتن یا به دام انداختن هیولاها، پاداشهای حاصل از تکمیل ماموریتها یا مواردی که در حین حضور در میدان جمعآوری شده اند، ساخته میشوند. این یک حلقه اصلی از گیمپلی ایجاد میکند که بازیکن را مجبور میکند با هیولاهایی مبارزه کند که میتوانند برای بدست آوردن لوت مناسب برای ساختن سلاحها و زرههای پیشرفتهتر به دست آورند تا بتوانند با پتانسیل تجهیزات بهتری با هیولاهای قدرتمندتر روبرو شوند.
کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
---|---|---|
سیستم عامل | Windows 7 x64 | Windows 10 x64 |
پردازنده | Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD FX-6300 Six-Core | Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 1500X |
حافظه | 8 GB | 8 GB |
گرافیک | NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon R7 260X (2GB) | NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB) |
DirectX | DirectX 11 | DirectX 11 |
ذخیرهسازی | 52 GB |
تورو خدا زود بزارید
team e gbaz lotfan gharar bedid khaste shodim dige .
لطفان ساری انتشار بدبد منتظرشیم