بازی Ace Combat: Assault Horizon در سال 2013 با سبک نبرد و شبیهسازی (Combat and Simulation) به بازار آمد. رویکرد این بازی مانند بازیهایی از این سبک پروازهایی به سبک شبیهساز و شلیک به سایر اهداف از نوع هوا به هوا و هوا به زمین است. این بازی که به دو صورت تکنفره (Single Player) و چندنفره (Multi Player) ارائه شده است به صورتی است که در آن بازیکن برای پرواز میتواند دو حالت را انتخاب کند که در حالت اول بیشتر به شلیک کردن پرداخته و کنترل پرواز به صورت استانداردی انجام میپذیرد و در وضعیت دوم پرواز به صورت کاملا دستی انجام شده و بازیکن میتواند به صورتهای متنوعی پرواز نماید. برای شلیک به اهداف متنوع چندین نوع شلیک برای بازیکن در نظر گرفته شده است و در درگیریهای هوایی بازیکن میتواند با قرار دادن هواپیما روی حالات مختلف قدرت مانور را به رخ بکشد. با تمامی نکات گفته شده در برخی حالات، بازیکن ضعفهایی هم در بازی حس میکند که از جمله این موارد ضعف در هوش مصنوعی دشمنان یا انفجارهایی است که شاید به صورت اغراق شده نمایش داده میشوند، هرچند ممکن است این دست از موارد نیز برای بعضی مخاطبین جذاب باشد. از نظر طراحی و فضاسازی سازندگان سعی کردهاند تا تنوع و گستره مناسبی برای بازی در نظر بگیرند، اما شاید در این ژانر از بازی همه موارد موجود را در نظر نگرفتهاند. در کل این بازی میتواند برای طرفداران پرواز و نبردهایی از این دست که به صورت شبیهسازی ارائه میشوند جذاب باشد.
کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
---|---|---|
سیستم عامل | Windows 7 32/64 | Windows 10 32/64 |
پردازنده | Intel Core2 Duo L7700 @ 1.80GHz| AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ | Intel Core2 Quad Q9450 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 945 |
حافظه | 2 GB | 4 GB |
گرافیک | NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) | NVIDIA GeForce 8800 GTX (768MB) / AMD Radeon HD 3870 (768MB) |
DirectX | DirectX 9 | DirectX 9 |
ذخیرهسازی | 16 GB |
Ace Combat: Assault Horizon
ویژگیهای بازی
تک نفره |
ذخیره سازی ابری |
پشتیبانی از کنترلر |