تحول دنیای ژوراسیک

Jurassic World Evolution

۱۰ | ۴.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره Jurassic World Evolution

تحول دنیای ژوراسیک بازی‌ای در سبک سری بازی‌های استراتژیک میباشد که در سال 2018 توسط Frontier Development ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا پارک ژوراسیک مخصوص خود را بسازید و با مدیریت مناسب، پول زیادی برای ارتقاهای مختلف کسب کنید. حدود 40 گونه دایناسور در بازی وجود دارد که شما با تغییرات در DNA و ژن آن‌ها، می‌توانید گونه‌‌های جدیدی بسازید و آن‌ها را به پارک خود اضافه کنید.


دانلود بازی Jurassic World Evolution


گیم‌پلی Jurassic World Evolution

شما باید ساخت یک پارک ژوراسیک را شروع کنید که نیازمند دو بخش تفریحاتی و تحقیقاتی هستید. برای جذب مشتری و افزایش درآمد خود بخش تفریحاتی پارک شما باید بسیار سرگرم کننده و پرامکانات باشد. با جمع‌آوری این DNA‌ها می‌توانید دایناسورهای فعلی خود را ارتقا دهید که می‌توان به افزایش طول عمر و قدرت مقاومتی آن‌‌ها اشاره کرد. بازی‌باز می‌تواند DNA‌های متفاوتی را ترکیب کند تا یک گونه‌ی دورگه‌‌ی جدید را به وجود بیاورد. همچنین بازیکنان می‌توانند ژن‌های دایناسورها را با ادغام DNA گونه‌های مدرن با دایناسورها بهبود بخشند تا به آنها اجازه تکامل بدهند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Jurassic World Evolution رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit Windows 7 (SP1+) / 8.1/10 64bit
پردازنده Intel i5-2300/AMD FX-4300 Intel i7-4770/AMD FX-8350
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 (Legacy GPU: GeForce GTX 660) / AMD Radeon 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD RX 480
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 8 GB

تحول دنیای ژوراسیک

12/06/2018
Frontier Developments
+15
حجم دانلود: 7.26 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

moheb2158 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ گزارش

سلام خسته نباشید
نسخه 2 میزارین؟

پاسخ اپراتور (۶ شهریور ۱۴۰۳)
سلام میگم اضافه کنن
ارسال پاسخ