sohrabbi
sohrabbi sohrabbi
۱۹ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۴۲:۱۸ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۱۴ دی ۱۴۰۳

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Need for Speed Payback Deluxe Edition
Need for Speed Payback Deluxe Edition
۱۵ ساعت پیش

دوستان

Kaveh @Kaveh.
۰
۰
۰
mahannj @mahannj
۰
۰
۰
rchoobak @rchoobak
۰
۰
۰
shahriaryzd @shahriaryzd
۰
۰
۰

بازی مورد علاقه

Silent Hill 2 Remake
Silent Hill 2 Remake
۱۴۰۴/۰۲/۱۳ ساعت ۰۱:۰۱
۲۹ ساعت بازی

بازی‌ها

Need for Speed Payback Deluxe Edition
Need for Speed Payback Deluxe Edition
۱۴.۵ گیگابایت
۰
۰
Hitman
Hitman
۴۰ گیگابایت
۰
۰
Two Strikes
Two Strikes
۱ گیگابایت
۰
۰
Farthest Frontier
Farthest Frontier
۵.۹۵ گیگابایت
۰
۰
Far Cry 3
Far Cry 3
۱۰ گیگابایت
۰
۰
Tails of Iron
Tails of Iron
۱.۴۱ گیگابایت
۰
۰
Blasphemous
Blasphemous
۱ گیگابایت
۰
۰
Darwins Paradox
Darwins Paradox
۷ گیگابایت
۰
۰
The Evil Within 2
The Evil Within 2
۲۵ گیگابایت
۳
۰
Hollow Knight: Silksong
Hollow Knight: Silksong
۲ گیگابایت
۰
۰
Mafia: Definitive Edition
Mafia: Definitive Edition
۳۵.۵ گیگابایت
۰
۰
Sniper Elite V2 Remastered
Sniper Elite V2 Remastered
۶.۳ گیگابایت
۰
۰
Silent Hill 2 Remake
Silent Hill 2 Remake
۳۵ گیگابایت
۲۹
۰
Limbo
Limbo
۱
۰
مرگ خوبی داشته باشی
Have a Nice Death
۱.۴۷ گیگابایت
۰
۰
جی وای ال تی با زیرنویس فارسی
GYLT.Farsi
۵.۷۶ گیگابایت
۰
۰
جی وای ال تی
GYLT
۵.۷۶ گیگابایت
۰
۰
به سوی درون
Inside
۱.۴ گیگابایت
۷
۰
Silent Hill 2 Remake.Farsi
Silent Hill 2 Remake.Farsi
۰.۰۱ گیگابایت
۰
۰

بازی‌ها

Exo Rally Championship نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۷ گزارش

خوب نبود

ارسال پاسخ
Blasphemous نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۸ گزارش

تازه Blasphemous رو نصب کردم و تعریفش رو شنیده بودم، زیرنویس فارسی هم خودم بهش اضافه کردم ولی این بازی نیاز داره زبان انگلیسی خوبی داشته باشید، چونکه زیرنویس فارسی‌ها خیلی خوب نمیتونن متن شاعرانه داستان رو ترجمه کنند. از نظر گرافیک خیلی کیفیت بالایی نداره و تنظیمات گیم پلی هم خیلی زیاد و متنوع نیست و برای من باگ هم داشت مثلا گزینه exit از بازی رو نداشت، ولی گیم فضای خاصی داره که آدم رو کنجکاو می‌کنه. چیزی که بیشتر توجه من رو جلب کرد داستان بازیه که درباره نیرویی شبیه خدا به نام میراکل (Miracle) است؛ نیرویی که ایمان و آرزو‌های مردم را به شکل عجیبی به رنج و عذاب تبدیل می‌کنه، تا جایی که بازی کردم فهمیدم خیلی از دشمن‌‌ها در واقع انسان هایی بودند که به خاطر همین رنج و توبه‌‌های افراطی تغییر شکل داده اند. حتی باس اول بازی هم ظاهراً به خاطر همین رنج و عذاب به آن شکل عجیب تبدیل شده. همین فضای تاریک و داستان متفاوت باعث شده ادامه بازی برایم جالب بشه .

ارسال پاسخ
Darwins Paradox نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۶ گزارش

یک بازی خیلی جالب از شرکت کونامی که چند روزه میتونید تمومش کنید، برای اوقات سرگرمی خوبه ولی به عنوان یک شاهکار نگاهش نکنید ! برای من خیلی اعتیاد آور نبود فقط خواستم تمومش کنم .

پاسخ mashramez (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
بازیش خیلی سنگین نیست ؟
من کارت گرافیک خیلی خوبی دارم ولی با dlss و هزار بدبختی بزور 70 80 fps میگیرم حتی framegen هم میزنم بدون اونکه fps میره 50 60
تازه دمای گرافیک هم میره رو 70
مشکل کرکش نیست ؟
پاسخ sohrabbi (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام، بله حق با شماست برای من که کارت گرافیکم 4060 هست تا ۸۰ درصد Gpu مصرف میکرد و دمای GPU رو هم تا ۷۰ درصد بالا میبرد ! و fps بالایی هم نمیداد، این مشکل رو چند تا دیگه از دوستام هم داشتن حتی یک واکترو هم ازش تو آپارات دیدم که این مشکل برای اون شخصی که استریم میکرد هم وجود داشت (منظور شاکی بود که بازی fps بالایی نمیده و GPU تا ۹۰ درصد درگیره). بعد برای اینکه متوجه بشم چرا دما انقد بالا میره fps رو از بازی روی ۳۰ گذاشتم و کیفیت رو هم روی low گذاشتم باز هم GPU دماش تا ۶۰ اینا میومد و تا ۶۰ درصد هم درگیر بود ! سرچ زدم که آیا مکشل از کرک هست ولی کرک Run مشکلی از جهت اجرا و عملکرد گویا ایجاد نمیکنه ! در نتیجه از خود بازیه که خوب بهینه نشده
پاسخ sohrabbi (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
نه مکشل از کرک نیست بازی بهینه نشده، Gpu رو خیلی درگیر میکنه و fps بالایی هم نمیده، GPU من تا ۹۰ درصد درگیر بود و دماش تا ۷۵ اینا هم بالا رفت ....
ارسال پاسخ
1