sohrabbi
۱۹
بازیها
۰
مدالها
۴۲:۱۸
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۴ دی ۱۴۰۳




















خوب نبود
تازه Blasphemous رو نصب کردم و تعریفش رو شنیده بودم، زیرنویس فارسی هم خودم بهش اضافه کردم ولی این بازی نیاز داره زبان انگلیسی خوبی داشته باشید، چونکه زیرنویس فارسیها خیلی خوب نمیتونن متن شاعرانه داستان رو ترجمه کنند. از نظر گرافیک خیلی کیفیت بالایی نداره و تنظیمات گیم پلی هم خیلی زیاد و متنوع نیست و برای من باگ هم داشت مثلا گزینه exit از بازی رو نداشت، ولی گیم فضای خاصی داره که آدم رو کنجکاو میکنه. چیزی که بیشتر توجه من رو جلب کرد داستان بازیه که درباره نیرویی شبیه خدا به نام میراکل (Miracle) است؛ نیرویی که ایمان و آرزوهای مردم را به شکل عجیبی به رنج و عذاب تبدیل میکنه، تا جایی که بازی کردم فهمیدم خیلی از دشمنها در واقع انسان هایی بودند که به خاطر همین رنج و توبههای افراطی تغییر شکل داده اند. حتی باس اول بازی هم ظاهراً به خاطر همین رنج و عذاب به آن شکل عجیب تبدیل شده. همین فضای تاریک و داستان متفاوت باعث شده ادامه بازی برایم جالب بشه .
یک بازی خیلی جالب از شرکت کونامی که چند روزه میتونید تمومش کنید، برای اوقات سرگرمی خوبه ولی به عنوان یک شاهکار نگاهش نکنید ! برای من خیلی اعتیاد آور نبود فقط خواستم تمومش کنم .
من کارت گرافیک خیلی خوبی دارم ولی با dlss و هزار بدبختی بزور 70 80 fps میگیرم حتی framegen هم میزنم بدون اونکه fps میره 50 60
تازه دمای گرافیک هم میره رو 70
مشکل کرکش نیست ؟