EA Sports FC 24 Title Update 6

EA Sports FC 24 Title Update 6

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

EA SPORTS FC™ 24 | Pitch Notes - Holiday Update

Title Update #6


این به روزرسانی ۹۲ آیتم را به بازیکن در Ultimate Team اضافه می کند که بیش از ۱۰۰ ستاره جدید و به روز هستند و هدف آن ها این است که بازیکنان بتوانند با خلاقیت بیشتری حمله کنند، به خصوص از وسط زمین و نزدیک حاشیه. به روزرسانی های گیم پلی شامل موارد زیر می شوند :

  • کاهش ازدحام در میانه میدان.
  • کاهش فشار جانبی بر مهاجمان.
  • کاهش سرعت حرکت و موقعیت یابی دستی دروازه بان.
  • بال های تهاجمی تر در تیپ های ۳ و ۵ در تیپ های عقب.

GAMEPLAY


[ پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس ، رایانه های شخصی ] به طور قابل توجهی سرعت بازگشت هم تیمی های هوش مصنوعی را در آرایش های ۳ و ۵ در عقب کاهش داد.

با این تغییر ما به دنبال این هستیم که اطمینان حاصل کنیم که ۳ و ۵ در قسمت عقب بیشتر به سمت ماهیت اصیل خود بازی می کنند و در بالای میدان حمله می کنند. همانطور که در ویدیوهای زیر مشاهده می کنید، بازیکنان باز هم برای کمک به دفاع باز می گردند اما نه به این سرعت، و تیم حمله را تشویق می کنند تا از فضای باز بهره بیشتری ببرد.


و حالا این نحوه عملکرد وینگ بک ها پس از به روزرسانی هالیدی است، توجه داشته باشید که سرعت بازگشت آن ها به اندازه قبل سریع نیست. 

REDUCED MIDFIELD CONGESTION

[ پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس ، رایانه های شخصی ] مهاجمین و هافبک ها در هنگام تلاش برای نشانه گذاری مهاجمان مرکزی کم تر تهاجمی خواهند بود.

با این تغییرات، ما به دنبال ارتقای تنوع تاکتیکی بیشتر در هنگام حمله از طریق مرکز زمین هستیم. مناطق مرکزی گاهی اوقات ممکن است در گذشته بیش از حد شلوغ شده باشند و پیدا کردن گزینه های عبوری را دشوار می کنند. در حال حاضر بازیکنان در میانه میدان  با شدت کمتری علامت گذاری می کنند تا از ازدحام بیش از حد در میانه میدان جلوگیری شود. ما انتظار داریم که این تغییرات مناطق مرکزی را برای کمی بازی های گذرا و خلاقیت بیشتر باز کنند و منتظر شنیدن بازخورد بازیکنان هستیم.


REDUCED SIDELINE PRESSURE

[ پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس ، رایانه های شخصی ] به طور قابل توجهی میزان فشاری که تیم دفاعی می تواند به بازیکنان در طول حاشیه وارد کند را کاهش داد.

زمانی که بازیکنان در حاشیه توپ را در اختیار داشتند، گاهی اوقات فشار زیادی از سوی تیم دفاعی با استفاده از یک خط بلند به آن ها وارد می شد. بنابراین ما میزان فشاری که تیم دفاعی در این شرایط اعمال خواهد کرد را به طور قابل توجهی کاهش داده ایم و فضای بیشتری را برای مهاجمان فراهم کرده ایم تا با گزینه های پاس بیشتر از شرایط دشوار خارج شوند.


DECREASED GOALKEEPER MOVEMENT AND POSITIONING SPEED

کاهش سرعت حرکت دروازه بان ها در هنگام استفاده از ورودی دروازه بان متحرک.

علاوه بر این، دروازه بان ها پیش از بازگشت به وضعیت عادی خود، برای مدت کوتاهی آخرین موقعیت خود را حفظ خواهند کرد.

توانایی حرکت دستی دروازه بان در موقعیت های مناسب می تواند تاثیر زیادی در حفظ شوت های ورودی داشته باشد که با موفقیت انجام می شود. هنگامی که دروازه بان ها به صورت دستی حرکت می کردند، بلافاصله پس از انتشار درخواست ورودی به موقعیت اصلی خود باز می گشتند و این کار را برای مهاجمان سخت تر می کرد تا روی این اشتباه ات سرمایه گذاری کنند.

در این به روزرسانی، سرعت حرکت دستی دروازه بان کمی کاهش یافته است و دروازه بان ها پس از جابه جایی، یک لحظه طول می کشد تا به موقعیت اصلی خود بازگردند. ما به دنبال این هستیم که اطمینان حاصل کنیم بازیکنانی که در خواندن بازی برتری دارند، می توانند به خاطر تلاش های خود در هنگام پیشی گرفتن از حرکت دروازه بان حریف پاداش بگیرند.

این یک مثال از حرکت دروازه بان قبل از به روزرسانی هالیدی است.


و حالا نحوه عملکرد دروازه بان ها پس از به روزرسانی هالیدی به این شکل است، توجه داشته باشید که سرعت حرکت آن ها در هنگام استفاده از ورودی دروازه بان متحرک سریع نیست.


FINESSE AND FINESSE+ PLAYSTYLE ADJUSTMENTS

کاهش اندک دقت شوت زنی در هنگام اجرای بازی توسط بازیکنان با Finesse و Finesse + PlayStyles.

با این به روز رسانی دقت شوت بازیکنان را با گیم پلی Finesse  تنظیم کرده ایم چرا که موثرتر از آن چیزی بود که در نظر گرفته شده بود و منجر به گل های زیادی با این نوع شوت شد. هدف ما از این تغییر، کاهش تعداد گل های نامعتبر به ثمر رسیده از سوی بازیکنان با تیم های Finesse و Finesse+ PlayStyles است.

MORE AUTHENTIC CONTROLLED SPRINT SPEED

در هنگام استفاده از SPRINT کنترل شده، سرعت بالای بازیکنان کاهش می یابد.

هدف ما از این تغییر این است که سرعت بالای SPRINT  کنترل شده را به حرکت واقعی تر بازیکنان نزدیک تر کنیم. این تغییر مانع از آن نمی شود که بازیکنانی که در بهره برداری از فضا با کنترلر خود برتری دارند، این کار را انجام دهند، اما ما پیش بینی می کنیم که این کاهش سرعت بالا می تواند منجر به جریان مسابقه معتبرتری شود.


POWER HEADER AND POWER HEADER+ PLAYSTYLE ADJUSTMENTS


کاهش قابل توجه دقت ضربه سر هنگام اجرای بازی توسط بازیکنان با Power Header و Power Header + PlayStyles.
بازیکنانی که Power Header و Power Header + PlayStyles را در اختیار داشتند، بیشتر از آن چیزی که در هوا در نظر گرفته شده بود، موثر بودند و همین موضوع باعث می شد تا تعداد گل های زده شده کم تر شود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده

EA Sports FC 24 Title Update 6

08/12/2023
EA
EA Sports
+3
حجم دانلود: 5 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

سامیار آرزم نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ گزارش

ye soal dashtam dalil inke hagm bazi kame chie?

پاسخ اپراتور (۲۳ دی ۱۴۰۲)
سلام فقط اپدیت 6 هست این عنوان.
ارسال پاسخ
sina6sina نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ گزارش

سلام مرسی از زحماتتون خسته نباشید.چجوری میتونم تیم‌ها و نقل و انتقالات رو اپدیت کنم؟ اپدیت زمستانه نقل و انتقالات صورت میگیره ؟

پاسخ اپراتور (۴ دی ۱۴۰۲)
سلام از لانچر تو همون صفحه بازی چرخ دنده رو بزنید نوشته تنظیمات بازی و گیم پد اونو بزنید داخلش بروزرسانی نقل و انتقالات هم داره.
ارسال پاسخ
mamadgv5 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ گزارش

یکاری کنید که بشه مود نصب کرد

ارسال پاسخ
1
RICK5321 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ گزارش

سلام خسته نباشید میگم اپدیتی نمیدین که بازیکن‌ها هم اپدیت بشن چون هنوز هری کین داخل بایرن نیمده؟
و اینکه اورال بازیکن‌ها تغییری نکرده؟

پاسخ اپراتور (۲۷ آذر ۱۴۰۲)
سلام توی لانچر تو صفحه بازی چرخ دنده رو بزنید تنظیمات بازی و گیم پد اخرین گزینه اپدیت نقل و انتقالات هست اونو بزنید.
ارسال پاسخ
TIZMNM نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ گزارش

سلام
بعد از اینکه اپدیت کردم بازی لود نمیشه

پاسخ اپراتور (۲۴ آذر ۱۴۰۲)
سلام سرور دچار اختلال بود که درست شده.
ارسال پاسخ
alijafari نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ گزارش

سلام بعد از این اپدیت بازی باز نمیشه و فکر هم نمیکنم مشکل از سیستم من باشه چون سیستم پیشنهادی رو داره لطفا راهنمایی کنید

پاسخ اپراتور (۲۴ آذر ۱۴۰۲)
سلام سرور دچار اختلال بود که درست شده.
ارسال پاسخ
ارسلان زجاجی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ گزارش

الان انلاین میشه بازی کرد با ابدیت جدید

پاسخ اپراتور (۲۴ آذر ۱۴۰۲)
سلام خیر فقط افلاین.
ارسال پاسخ
1