alifattahi011
۱۹
بازیها
۰
مدالها
۵۵:۳۲
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۲۱ فروردین ۱۴۰۵




















دوستانی که براشون اجرا شده و یا نشده لطفا سیستمشونم بگن که بدونیم . واینکه برای ایراد کرک که ستاره کم نمیکنن ...
ما بازیو دانلود کنیم مشکلشو با اپدیت قراره فیکس کنید یا از اول یه نصب جدید باید انجام بدیم ؟
ممنون از جی باز که سریع ترینه
سیستم خیلی قوی میخواد و همچنین حتما باید اس اس دی داشته باشید وگرنه رو اچ دی دی لگ میزنه گاها … البته قابل تحمله ولی اب نظرم فورزا ۵ بشدت گرافیک بهتر و بازی کاملتری بود … جفتشونو دارم ولی انتخابم قطعا ۵ هست با اختلاف …ممنون از تیم جی باز لطفا استلار بلید رو هم قرار بدین
بلاخره کرک شد....😊 فورزا 6 و استلار بلید هم شدن منتظر اونا هم هستیم ممنون از تیم خوب جی باز
بازیش محشره ممنون از جی باز فارسی سازشو میتونید از اینترنت پیدا کنید و لذتشو ببرید
از دسته ps4 حتی با ds4 پشتیبانی خوبی نمیکنه و مدام دیلی و لگ داره توی دسته… حتما باید دسته اصلی ایکس باکس داشته باشید اگر کسی راه حلی داره برای دسته ps4 بگه لطفا
( دسته رو میشناسه ولی مدام سوییچ میکنه روی کیبرد )
راجب دی ال سیها چیزی نگفتید امیدوارم که فول باشه بازی ... و البته ممنونم ازتون که انقدر خوبید بهترین نسخشو قرار دادید اونم افلاین که تو این شراایط بشه بازی کرد چند روز پیش بود که درخواستش کردم زیر کامنتای بازی نید فور اسپید انباند ... و حالاااااااا عالللللللللی
جای جی تی ای وی خالیه ... بازم ممنون از تیم جی باز
اویل 4 ریمیک واااقعا بهتر بود انقدر تعداد پازلها زیاده ک ادم کلافه میشه و تعقیب گریزهای کسل کننده و ازار دهنده ... 9 ساعت پلی دادم و حس خوبی به بازی ندارم صادقانه . بازی کاملا سالم و بدون مشکل اجرا شد فقط کاتسینها گاها مشکل صدا داشتن ممنون از جی باز
بازی راحت نصب و به خوبی اجرا شد مشکلی هم نداشت
لطفا فورزا هورایزون 5 و فورزا موتور اسپرت هم بیارید تو لانچر خوبتون
حیفه که بهترین ریسینگ رو ندارید ...
محشره
حتما باید رو ssd پلی بدین وگرنه لگ میزنه
برامن که رددد رو با تنظیمات اولترا ۸۰ فریم میگیرم کلا لگ میزد
بهینه نیست اونقرا
و چندانم برام جذاب نبود