Mafia: Definitive Edition

Mafia: Definitive Edition

هیچ چیز مهم تر از خانواده نیست
۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18





Mafia: Definitive Edition یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Hangar 13 توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. این یک بازسازی از بازی ویدئویی مافیا در سال 2002 است. مانند بازی اصلی، بازسازی در شهر خیالی Lost Heaven در دهه 1930 اتفاق می‌افتد و ظهور و سقوط Tommy Angelo، یک راننده تاکسی آمریکایی سیسیلی و تبدیل شدن او به یک گانگستر، در خانواده مافیایی Salieri را دنبال می‌کند.

 


ماهیت جهان باز بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در هنگام تکمیل نشدن ماموریت‌ها برای پیشبرد روایت، در اوقات فراغت خود به کشف Lost Heaven بپردازند. این کار بیشتر در حالت بازی Free Ride انجام می شود، جایی که بازیکنان به دلیل ماهیت خطی ماموریت ها محدود نیستند و می توانند ماموریت های جانبی مخفی و کلکسیون های منحصر به فرد این حالت را پیدا کنند. گیم پلی بازی بر اساس Mafia III 2016 ساخته شده است و دارای پویایی ماموریت های پیشرفته و معرفی موتورسیکلت ها به این سری است. در حالی که برخی از صداپیشگان کهنه کار مافیای چک برای Remake بازگشتند، صداهای انگلیسی مجدد ضبط شدند. و این یک امتیاز برای این بازی بود.

 


این بازی برای پلی استیشن 4، PC و ایکس باکس وان در 25 سپتامبر 2020 به صورت جداگانه و به عنوان بخشی از بسته Mafia: Trilogy منتشر شد که شامل نسخه بازسازی شده بازی دوم و پورت کمی تغییر یافته بازی سوم می شود. که شامل بسته های داستانی اضافی آن است. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، با تحسین برای احیای داستان، اجراها و گرافیک، اما با انتقادهایی نسبت به انیمیشن های خود مواجه شد.



Mafia: Definitive Edition که به عنوان یک بازسازی کامل از نسخه اصلی در نظر گرفته شده بود، از ابتدا با دارایی های جدید و داستانی گسترده ساخته شد، اگرچه ماموریت های بازی اصلی انجام می شود. همانند بازی سال 2002، بازیکنان تامی آنجلو را در طول کمپین تک نفره بازی کنترل می‌کنند و دنیای آن با پای پیاده یا وسیله نقلیه هدایت می‌شود. معرفی موتورسیکلت ها، اولین مورد در این سری است. مکانیک های گیم پلی Mafia: Definitive Edition بر اساس مکانیزم های Mafia III است. یک تنظیم «دشوار کلاسیک» نیز گنجانده شده است، که به عنوان سخت‌ترین تنظیمات بازی عمل می‌کند که برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی مانند مدیریت مهمات و واکنش پلیس به جنایات را تغییر می‌دهد و بازی را به بازی اصلی ۲۰۰۲ نزدیک‌تر می‌کند.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2550K @ 3.40GHz | AMD FX-8120 Eight-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 6 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 50 GB

Mafia: Definitive Edition

تاریخ انتشار: به زودی
Hangar 13
2K GAMES
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

qqwssAF نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ گزارش

سلام خسته نباشین لطفا بازی رو زود‌تر در دسترس قرار بدید ممنون

ارسال پاسخ
13
سس تند نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ گزارش

سلام و دورود ما همچنان منتظر بازی هستیم لطفا هرچه زود‌تر قراربدهید

ارسال پاسخ
11
royagolestani نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ گزارش

سلام و دورود ما همچنان منتظر بازی هستیم لطفا هرچه زود‌تر قراربدهید

ارسال پاسخ
7
abcdefg نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ گزارش

سلام لطفا هرچه سذیع‌تر قرارش بدین. ممنونم

ارسال پاسخ
7
amirhoseinshojaei نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ گزارش

سلام کی قرارش میدین؟

ارسال پاسخ
7