Need for Speed: Most Wanted 2020 Redux

Need for Speed: Most Wanted 2020 Redux

BMW M3 زیبای خودم را دوباره پس میگیرم
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

در صورت امدن آپدیت به هیچ عنوان چیزی رو اپدیت نکنید


این بازی، نسخه ارتقا یافته بازی Need For Speed: Most Wanted است که توسط شرکت Electronic Arts در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود. بازی از GamePlay فرقی با نسخه اصلی بازی ندارد، اما ویژگی های گرافیکی که پیش از این وجود نداشت، حالا برای نسخه PC نیز در دسترس است. داستان بازی نیز مشابه نسخه اصلی است و بازیکنان باید با پیروزی در مسابقات و رویدادهای خیابانی، نقشه های رقبا را خنثی کرده و از دست پلیس فرار کند. شاخص شهرت در بازی میزان تحت تعقیب بودن توسط پلیس (Wanted) است. این نسخه به روز شده، شامل ۱۰۰ نوع مختلف خودروهای مدرن و کلاسیک است و خودروهای پلیس نیز به این لیست اضافه شده اند. گرافیک بالا و کیفیت بالای تصاویر نسبت به بازی اصلی، از نکات مثبت بازی به حساب می آید.

 

عنوان اصلی بازی Need For Speed:Most Wanted یک بازی شبیه ساز اتومبیلرانی است که توسط شرکت Electronic Arts در سال ۲۰۰۵ بر روی پلتفرم های Microsoft Windows، Playstation 2، Xbox، Xbox 360، Gameboy Advance، GameCube و Playstation Portable به بازار عرضه شد. 

 

تمرکز اصلی در بازی Need For Speed:Most Wanted، بر روی مسابقات غیرقانونی اتومبیل رانی قرار دارد و نیروهای پلیس نیز به بازی اضافه شده اند. این بازی شامل ۳۷ خودرو می شود که بازیکنان می توانند بنا به سلیقه خود، با اعمال تغییرات فنی و ظاهری، آنها را شخصی سازی کنند. انواع مسابقات اتومبیل رانی در بازی شامل Circuit،Sprint، Drag، Lap Knockout، Speedtrap و Tollbooth می شود. در مسابقات Circuit، بازیکنان در یک پیست مسابقه با دیگران به رقابت می پردازند. بخش Sprint شامل مسابقات بین دو نقطه است و در Lap Knockout، آخرین نفر پس از اتمام هر دور حذف می شود. در بخش Speedtrap، بازیکنان باید با حداکثر سرعت از جلوی دروبین های کنترل سرعت بگذرند و برنده مسابقه، از این طریق مشخص می شود. در بخش Tollbooth هم بازیکنان باید از نقاط مشخص شده در بازی در مدت زمان مشخصی عبورکنند. 

 

این بازی دارای سه بخش Career Mode، Challenge Series و Quick Race است. در بخش Quick Race بازیکنان می توانند با انتخاب خودروی مورد علاقه خود و انتخاب تنظیمات مسابقه، با دیگران به رقابت بپردازند. قسمت Challenge Series، شامل ۷۰ مسابقه مختلف می شود و بازیکنان باید در این مسابقات، به اهدافی که بازی برای آنها تعیین می کند، برسند. در بخش داستانی بازی Need For Speed:Most Wanted، بازیکنان در نقش یک راننده مسابقه، در شهری به نام Rockport، با رانندگان دیگر به رقابت می پردازند. در اداره پلیس شهر، فهرستی به نام Blacklist وجود دارد که اسامی ۱۵ نفر از بدنام ترین رانندگان شهر، در آن قرار دارند. در صفحه اختصاصی هر راننده نیز فعالیت های غیرقانونی آن راننده ثبت شده است.

 

با ورود به Rockport بازیکن با خانمی به نام Mia Townsend آشنا می شود. Mia به بازیکن روش های شرکت در مسابقات زیرزمینی را نشان می دهد و به او کمک می کند تا وارد مسابقات شود. بازیکن با نفر آخر Blacklist، که Razor نام دارد وارد مسابقه می شود ولی به دلیل خرابکاری Razor در مسابقه شکست می خورد و خودروی BMW M3 GTR خود را به عنوان غنمیت به Razor می دهد. پس از مسابقه نیز بازیکن توسط نیروهای پلیس دستگیر می شود و به زندان می افتد ولی به دلیل نبود شواهد کافی، آزاد می شود. پس از آزادی، بازیکن متوجه می شود که Razor به نفر اول لیست سیاه تبدیل شده و برای انتقام، پس از شکست دادن رانندگان دیگر لیست سیاه، با Razor مسابقه می دهد. Razor رقابت را واگذار می کند ولی حاضر به پس دادن ماشین بازیکن نشده و با Mia درگیر می شود. پس از اینکه Mia، Razor را دستگیر می کند، به بازیکن می گوید که پلیس است و تمام این مدت برای دستگیری رانندگان اطلاعات جمع آوری می کرده و از بازیکن می خواهد تا قبل از رسیدن نیروهای کمکی از شهر فرار کند. بازیکن نیز با استفاده از BMW M3 GTR خود و با راهنمایی Mia، از روی یک پل نیمه کاره می پرد و از شهر فرار می کند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 7 32/64
پردازنده Intel Core Duo T2350 @ 1.86GHz / AMD Athlon 64 X2 3800+ Intel Core2 Duo E4700 @ 2.60GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک GeForce 7200 GS (256MB) / Radeon X1950 GT (256MB) GeForce 7600 GT (512MB) / Radeon X1950 Pro (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 5 GB

Need for Speed: Most Wanted 2020 Redux

08/09/2020
EA Black Box
Electronic Arts
+12
حجم دانلود: 2.63 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۸
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

arian89 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ گزارش

سلام ارور d3dx9_26.dll not found میده

پاسخ اپراتور (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سلام دایرتیکس نصب کنید
ارسال پاسخ
SCH.Sadegh نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ گزارش

سلام بازی کرش میکنه و یدونه کرک داره داخل فایل gbaz که نیاز به پسورد داره تا از حالت فشرده خارج بشه پسورد فایل چیه؟

پاسخ اپراتور (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
GBAZ2023
ارسال پاسخ
مش امیر نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ گزارش

سلام خسته نباشید ببخشید لینک دانلود نداره؟

ارسال پاسخ
18
AmirHossein Safdarian نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

سلام مود‌های دیگه رو هم براش موجود کنید

ارسال پاسخ
1
AmirGamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ گزارش

سلام. رم و گرافیک و cpu همه 100% هستن ولی فریم خیلی پایینی بهم میده در حد 14/15 فریم. تنظیمات رو هم بالا و پایین میکنم تغییری نمیکنه چیکارش کنم درست بشه؟

پاسخ اپراتور (۲۶ مرداد ۱۴۰۲)
سلام احتمالا مشکل از بازی باشه برای ما مشکلی نداره وبه راحتی بازی میشه.
ارسال پاسخ