holymmd
۱۶
بازیها
۰
مدالها
۱۶۰:۵۶
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۵ تیر ۱۴۰۴

















سلام
من بازی رو 1 هفتس نصب کردم و بدون مشکل پلی میدم.
23H2 ویندوز 11 نسخه
دسته پی اس 4 هم بهش وصل کردم با نرم افزار دی اس 4 بدون مشکل با دسته بازی کردم
کارت گرافیک 3050
سوال دیگ بود در خدمتم
ی سوال دیگه لازمه وارد اکانت مایکروسافت شد؟ چون با این وضع نت نمیشه
حجمش زیاده سولا زیاده
ادمین رو نسخه 23h2 ویندوز 11 به مشکل میخوره؟
دوستان و ادمین عزیز اگه کسی نصب کرده روی ویندوز 11 میشه بگه اجرا میشه یا ن