Serious Sam 4

Serious Sam 4

برای همه ی شما فشنگ دارم !
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Serious Sam 4 یک بازی تیراندازی اول شخص است که در سال 2020 توسط استودیوی کروات Croteam توسعه یافته و توسط Devolver Digital انتشار یافته است. این بخشی از سری Serious Sam و پیش درآمدی برای Serious Sam 3: BFE است. این بازی در آوریل 2018 معرفی شد، در ابتدا با نام Serious Sam 4: Planet Badass، در سپتامبر 2020 برای Microsoft Windows و Stadia منتشر شد و پس از آن در دسامبر 2021 برای کنسول های PlayStation 5 و Xbox Series X/S عرضه شد. یک نسخه توسعه ‌دهنده مستقل هم از این عنوان با نام  Serious Sam: Siberian Mayhem، در ژانویه 2022 منتشر شد.

 

همانند سایر آثار این سری، Serious Sam 4 شامل مبارزه با انبوهی از دشمنان در مناطق بزرگ است. دشمنانی که از فاصله نزدیک و اه دور به شما حمله می کنند. بازیکن محدودیت سلاح ندارد و می تواند بی نهایت مانند شات گان، مینی گان، نارنجک انداز و سلاح تک تیرانداز را حمل کند. بارگذاری مجددی از Serious Sam 3: BFE در این بازی وجود دارد، اما سلاح ها تنظیم شده اند و این امر را کمتر از یک ضرورت می کند. چاقوی Encounters برمی گردد و جایگزین پتک می شود.

 

بسیاری از موارد اضافه شده در Serious Sam 4 وجود دارد که عمدتاً یک درخت مهارت، ماموریت‌های جانبی و ابزارها هستند. درخت مهارت، که با یافتن اشیایی به نام Artefacts of Might (S.A.Ms) پیشرفت می‌کند، می‌تواند مهارت‌های متعددی مانند استفاده دوگانه از هر سلاح، سواری بر دشمنان یا استفاده از علائم به عنوان سلاح را فعال کند. فقط 10 S.A.M در بازی حضور دارند، که پر کردن درخت را در مسیر بازی غیرممکن می کند، و به این ترتیب بازیکن می تواند یک مهارت را بیاموزد یا آن نقطه ی مهارت را بازیابی کند که البته مزایای آن مهارت را از دست خواهد داد. ماموریت های جانبی اهداف اختیاری هستند که به بازیکن با آیتم ها و سلاح ها پاداش می دهند. ابزارک‌ها آیتم‌های کوچک‌تری هستند که از آیتم‌هایی پشتیبانی که می‌توانند روی بازیکن یک هاله انرژی موقت ایجاد کنند و قابلیت هایی را به بازیکن اضافه می کند. یکی دیگر از موارد اضافه شده، حالت‌های اسلحه است که حالت‌های شلیک اضافه ای را برای سلاح‌های خاص باز می‌کند.

 

وسایل نقلیه نقش بیشتری را در بازی نسبت به سایر ورودی ها بازی می کنند، زیرا سطوح مختلف بازیکن را مجبور می کند از وسایل نقلیه برای عبور از برخی محیط ها استفاده کند. بازیکنان همچنین می‌توانند چندین مکانیزم را که در طول بازی ظاهر می‌شوند، هدایت کنند که مجهز به مسلسل و موشک‌انداز هستند. بر خلاف سایر وسایل نقلیه، در صورت سوار شدن به ربات های mech، پس از ورود نمی توان از آن خارج شد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Phenom X4 Quad-Core GP-9530 Intel Core i7-9700 @ 3.00GHz | AMD Ryzen 7 PRO 4750U
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (3GB) NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB) / AMD Radeon Pro Vega 64 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 42 GB

Serious Sam 4

24/09/2020
Croteam
Devolver Digital
+18
حجم دانلود: 28 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄