God of War
یک مسیر دشوار برای برآورده کردن یک درخواست کوچک
قابل اجرا در ویندوزGod of War یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی سانتا مونیکا توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی در آوریل 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در ژانویه 2022 برای ویندوز عرضه شد. این بازی هشتمین قسمت از سری God of War، هشتمین قسمت از نظر زمانی و دنباله God of War III در سال 2010 است. برخلاف بازیهای قبلی که بر اساس اسطورههای یونانی ساخته شده بودند، این قسمت از اسطورههای Norse الهام گرفته شده است و بیشتر آن در اسکاندیناوی باستان و در قلمرو Midgard اتفاق میافتد. برای اولین بار در این عنوان، دو قهرمان وجود دارد: کریتوس، خدای جنگ یونان که تنها شخصیت قابل بازی است و پسر کوچکش، آترئوس که میتوان توسط کریتوس به او یک سری فرامین داد.
پس از مرگ همسر دوم Kratos، Fayeکه همان مادر Atreus می باشد، کریستوس به همراه پسرش برای برآورده کردن درخواست او برای پخش شدن خاکسترش در بالاترین قله از نه قلمرو، سفری را آغاز می کنند. کریتوس گذشته پر دردسر خود را از آترئوس که از ماهیت آن او بی خبر است، مخفی نگه می دارد. در این مسیر پر فراز و نشیب کریتوس در مقابل شخصیت هایی قرار می گیرد که در گذشته با آنها درگیر بوده است. شخصیت هایی که فرصت ایجاد شده را بهترین موقعیت برای انتقام گرفتن از کریتوس می دانند.
![]() |
God of War یک بازی سوم شخص دارای یک دوربین روی شانه است، با قسمت های قبلی خود تفاوت دارد. عناوین قبلی دارای یک دوربین ثابت سینمایی بودند. (به استثنای God of War: Betrayal یک عنوان دوبعدی که در سال 2007 منتشر شد). در مورد ساختار دنیای بازی، مدیر اجرایی بازی، کوری بارلوگ گفت: "محیط بازی باز است، اما این عنوان بطور کامل یک عنوان جهان باز نیست. قابلیت شنا کردن که در سری های قبلی وجود داشت، در این عنوان حذف شده یا خیلی به آن پرداخته نشده است. بازیکنان در عوض از قایق برای عبور از آبها استفاده میکنند. برخلاف بازیهای قبلی که به بازیکنان اجازه میداد آزادانه در هر زمان بپرند، پرش اکنون فقط در مکانهای تعیینشده مانند صخره یا لبه ها قابل انجام است. در طول بازی، بازیکنان با دشمنان اساطیری اسکاندیناوی مانند الفهای ساکن در سرزمین های تاریک، گرگینه ها، و زامبی ها و همچنین بازگشتگان از مرگ است، موجوداتی که مانند بسیاری از موجودات دیگر تسخیر جادوی seiðr شدهاند، مبارزه میکنند. Valkyries به عنوان Bossهای اختیاری ظاهر میشوند. در میان ماموریتهای جانبی متعدد، بازیکنان میتوانند اژدهایان زندانی Fáfnir، Otr و Reginn را آزاد کنند (کوتولههایی که به اژدها تبدیل شدهاند) علاوه بر این، بازیکنان باید با شخصیتی به نام Hræzlyr که یک نبرد Boss مبتنی بر داستان است، مبارزه کنند.
![]() |
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Ryzen 3 1200 | Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz | AMD Ryzen 5 2400G |
| حافظه | 8 GB | 8 GB |
| گرافیک | NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB) / AMD Radeon R9 290X (4GB) | NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 470/570 (6GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 11 |
| ذخیرهسازی | 70 GB | |
ذخیره سازی ابری |
سلام کدوم نسخه ش هست آپدیت شده؟
سلام بازی روی:
Radeon RX570 4GB
i5-4440
Ram16
میاره؟
از دستهی ps5 هم پشتیبانی میکنه؟
این نسخه از بازی رو من به اتمام رسوندم بدون هیچ مشکل و ایرادی دوستانی که مشکل گرافیک دارن رزولوشن خروجیشون داخل بازی کم شده داخل ستینگ بازی بالای گذینه گرافیک قابل تنضیم هست
بازی خوبی هست مجموعا
ببخشید بازی از دسته ایکس باکس پشتیبانی میکنه ؟ ممنون میشم جواب بدید
سلام اقا من نمیتونم گرافیک بازیو افزایش بدم درصورتی که کارت گرافیکم قابلیت اجرای بالایی رو داره اصلا از پیشورز بالاتر نمیره
سلما برای من ارور you need at least d3d_feature_level_11_1 رو میاره دایرتکس 11 هم نصب کردم حل نشد چیکار کنم
من زیر نویس فارسی روش نصب کردم ولی بازی خیلی پیکسلی و اشغاله مال زیر نویس یا بازی اینجوریه اخه خیلی اشغاله با کیفیت پیکسلی لطفا پیگیری کنید تا الکی نت مردمو نبرید فقط
برام ارور دایرکت ایکس 11-1 میاد درحالی که بازم رفتم دایرکت ایکس 11 رو دانلود کردم بازم ارور اومد چیکار کنم؟
عالی
علت ارور ورژن نات ساپورتینگ چیه چجوری حلش کنم نوشته d3d_feature_level
سلام زیرنویس میشه بهش اضافه کرد ؟
زیرنویس فارسی هم داره؟
واقعا بازی بی نظیری بود ، خیلی سال بود که بازی داستانی پلی نمیدادم ، این واقعا به جونم نشست
من سیو قبلی در سیستم خودم دارم میتونم از ادامه اون بازی کنم؟
Dont be sorry, Be better.
سلام میتونم این رو به عنوان اول بازی از فرنچایز گاد آف وار بازی بکنم؟ یعنی اینکه هیچ چیزی از داستان گاد آف وارهای قبلی نمیدونم مشکلی ایجاد نمیکنه در فهمیدن داستان بازی؟
عالی بود
سلام میشه راحت با موس و کیبورد بازی کرد ؟